Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tyrcanol schreef:Weet iemand trouwens of je 2 scoupy accounts kan hebben op hetzelfde adres maar op 2 verschillende namen en rekening nummers.
Maw kan mijn vriend ook een account aanmaken op ons adres ?
Tyrcanol schreef:Weet iemand trouwens of je 2 scoupy accounts kan hebben op hetzelfde adres maar op 2 verschillende namen en rekening nummers.
Maw kan mijn vriend ook een account aanmaken op ons adres ?
mrieeek schreef:Ik voel me echt heel goed, vandaag hebben we alle kastjes langsgelopen en alles dat ik de afgelopen maanden heb verzameld aan gratis scoupy's, 1+1 acties etc die we niet voor de houdbaarheidsdatum gaan eten of die ons toch niet zo lekker lijken, in een doos gestopt en die gaan we doneren aan de voedselbank. Hopelijk kunnen we op die manier bijdragen aan een leukere decembermaand voor mensen die het zwaarder hebben dan wij.
Overigens hebben we net een nieuw koffiezetapparaat gekocht, dus we hebben nu een senseo apparaat waar we niks meer mee gaan doen. Weet iemand of de voedselbank die ook aanneemt? We zouden er graag iemand blij mee willen maken.
Ten slotte net ons weekmenu vastgesteld en boodschappen gedaan, onder de 40 euro en ik heb nu als het goed is alles voor de hele week (had nog wel wat dingen over van deze week). Blij mee!