D_akota schreef:Ik kom net je topic tegen, geniet altijd zo van de verhalen van mensen die in het buitenland wonen! Mooie plek hebben jullie daar!
Dankjewel:) Leuk dat je ook volgt!
wortel115 schreef:Ik was je topic kwijtgeraakt en een beetje vergeten. Mooi zo je roundyard dat is echt gaaf. Wij hadden er toen een gekocht dat was gewoon soort cattle yard panels die je met 2 pinnen aan elkaar vast staat. Inmiddels is het een pallet cirkel en de roundyard staat in de wei. Maar zo een mooie bodem maakt het toch wel beter.
Ja dat wilde mijn man ook doen, maar ik wilde dit liever want vind het mooier staan
En die panels zijn hier ook niet goedkoop dus kwa kosten maakte het niet heel veel verschil! En de bodem moest echt omdat het anders gewoon niet bruikbaar/functioneel is met alle regen hier...
ikkedus schreef:Topic net ontdekt en even heerlijk 17 pagina s doorgelezen. Gaaf verhaal en gave ontwikkelingen.
Ook welkom, leuk dat je meeleest 
NotYourLine schreef:Jeetje wat een werk! Wel heel gaaf. Doen jullie goed

Haha ja we hoeven ons niet te vervelen 
Mer1980 schreef:Wauw gewoon even je eigen longeercirkel aanleggen gaaf hoor! Je hebt wel echt een gaaf stuk hoor zo!
Dankje, ben er heel erg blij mee!
Moet steeds weer even kijken waar we gebleven zijn. Wilde eigenlijk afgelopen weekend al een nieuwe update plaatsen, maar was Memorial Day weekend en erg druk gehad, dus dat was er een beetje bij ingeschoten.
Maar nu zit ik met een gekneusde voet op de bank dus mooi even tijd 
Nadat we waren begonnen aan de roundpen kregen we eerst nog even een sneeuwstorm

Dan ligt hier het verkeer altijd zo lekker overhoop met al die heuvels en gladde sneeuw 

Was een koud weekje maar gelukkig hebben we een fijn kacheltje 

Met dekentje op de bank

En de pardjes lekker binnen op stal

Had trouwens nog niet laten zien, de stallen zijn iets verbouwd, aan de voorkant hebben we er een dicht stuk ingezet voor de voerbakken enzo, dan kunnen ze elkaars eten niet meer stelen 

En vanuit de stalgang

Gelukkig dooide het al snel en konden we weer verder 

Eerst grove stenen, daarna een laag fijner "crushed stone"

En al snel werd het steeds lekkerder lente weer, en kwam ook de tuin weer tot leven 

Paarden konden hun dekentjes weer af overdag

Raven geniet van het weer 

Jake met kippevriendin

Sadie rijd nog steeds lekker verder! Hier op Samson

En het was ook tijd om de hengstjes te castreren... helaas voor ze. Ging gelukkig heel goed, geen last gehad, alleen een beetje zwelling maar viel mee!

En ondertussen leren ze netjes vast staan om gepoetst te worden

Zo, nu moet ik eerst weer een zooi nieuwe foto's uit gaan zoeken voor de volgende keer!