Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MVasbo schreef:Hebben jullie allemaal ook een paard? Ik kan niet een nieuwe vloer betalen en hem
MVasbo schreef:Hebben jullie allemaal ook een paard? Ik kan niet een nieuwe vloer betalen en hem
Ceetje_bokt schreef:GamblersCup schreef:Poeh hee, jullie hebben allemaal zoveel geld gestoken in vloeren, muren, verbouwen, meubels... kom ik straks aan met mijn tweedehands meubelhokkie... in ouderwetse stijl, want dat vindt ik zó gezellig... durf straks bijna geen foto's te plaatsen! En dan zijn mijn muren ook nog niet gedaan, en de vloer ook nog niet...
Je bent mal GC. Sowieso ben ik blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Onze meubels komen voor een groot deel bij de bouwmarkt vandaan. Dus duur? Nee absoluut niet.
Ik verbaas me er altijd over als mensen, als ze gaan verhuizen, alles nieuw kopen. Daar ben ik a. Te krenterig voor en b. Ik ben okk wel gehecht aan meubels. De witte vakkenkast gaat er overigens donderdag wel uit (weggeefhoek op fb) want vrijdag komen er twee nieuwe kasten (van de Karwei) hout met zwart. Ik ben benieuwd.