Mandarijn12 schreef:Die keuken hierboven heb ik ook. Sterkte![]()
Vrienden van ons ook, die zijn er gelukkig erg tevreden over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Pmarena: mooie keuken! Vraag: die open vakken wil ik ook wel naast de koelkast. Zijn die gewoon zo te koop bij Ikea?Bij ons zit de Bodbyn er bijna helemaal inNu wachten op het aanrechtblad, die wordt over 6 weken geleverd. We weten nog niet zo goed wat we van die klik-open laden vinden.... vooralsnog zijn we nog niet onverdeeld enthousiast eigenlijk....
In opbouw, laatste bovenkastje en afwerkplaat moeten er nog bij hier:
BiBiQ schreef:Wat vreemd zeg. Ik zou inderdaad ook maar even contact opnemen met Ikea wat hun verklaring hiervoor is.
DubbelFun schreef:Heb je bij Ikea nagevraagd of hun verklaring klopt ??
Niqui schreef:pmarena schreef:Pmarena: mooie keuken! Vraag: die open vakken wil ik ook wel naast de koelkast. Zijn die gewoon zo te koop bij Ikea?Bij ons zit de Bodbyn er bijna helemaal inNu wachten op het aanrechtblad, die wordt over 6 weken geleverd. We weten nog niet zo goed wat we van die klik-open laden vinden.... vooralsnog zijn we nog niet onverdeeld enthousiast eigenlijk....
In opbouw, laatste bovenkastje en afwerkplaat moeten er nog bij hier:
Niqui schreef:Dank je wel. Ik ga even kijken
@C_estmoi: dat is supervervelend. Ik hoop dat Ikea een oplossing voor jullie heeft. Eventueel zelf ophalen een optie?
C_estmoi schreef:Niqui schreef:Dank je wel. Ik ga even kijken
@C_estmoi: dat is supervervelend. Ik hoop dat Ikea een oplossing voor jullie heeft. Eventueel zelf ophalen een optie?
Theoretisch zouden we een busje kunnen huren. Máár het probleem is dat het distributiecentrum de oven niet bij het transportbedrijf heeft geleverd. Dus waar dat dan zou moeten...? In de praktijk niet echt een optie dus. We hebben inmiddels een aantal telefoontjes/mailtjes verder, maar we weten nog niks.
superpony schreef:C_estmoi schreef:Theoretisch zouden we een busje kunnen huren. Máár het probleem is dat het distributiecentrum de oven niet bij het transportbedrijf heeft geleverd. Dus waar dat dan zou moeten...? In de praktijk niet echt een optie dus. We hebben inmiddels een aantal telefoontjes/mailtjes verder, maar we weten nog niks.
Maar de rest wel? Die oven leveren ze wel na nog. Zou wel de rest gaan halen.
Wij hebben destijds alles meegenomen en de oven kwam ook later, maar best vlot. Was stuk, moest geruild, maar ging ook wel vlot.
C_estmoi schreef:Ho goedemorgen, zat even twee dingen door elkaar te doen geloof ik.. De keuken niet geleverd. Ze hebben alleen het aanrechtblad.. (en de oven heb ik dus al thuis, want die kwam in een aparte levering en dat ging met 2 gesprekken door elkaar mis :p ) Maar alle kastjes, koelkast, vaatwasser en kookplaat zijn er dus niet..
Goof schreef:Ik ben ook aan het rondkijken op de site.
Hebben jullie een afspraak gemaakt bij Ikea of het zelf ingemeten en via de site gedaan en besteld? Komen zij ook inmeten of niet?
superpony schreef:C_estmoi schreef:Ho goedemorgen, zat even twee dingen door elkaar te doen geloof ik.. De keuken niet geleverd. Ze hebben alleen het aanrechtblad.. (en de oven heb ik dus al thuis, want die kwam in een aparte levering en dat ging met 2 gesprekken door elkaar mis :p ) Maar alle kastjes, koelkast, vaatwasser en kookplaat zijn er dus niet..
Waarvoor wil je dan een busje huren? Om de keuken zelf op te halen, toch? Aan alleen een aanrechtblad heb je niet veel.
Maar apparatuur zou ik me minder druk om maken.Goof schreef:Ik ben ook aan het rondkijken op de site.
Hebben jullie een afspraak gemaakt bij Ikea of het zelf ingemeten en via de site gedaan en besteld? Komen zij ook inmeten of niet?
Alles kan. Je kan hun laten langskomen om te meten, ze kunnen bezorgen, in elkaar zetten etc.
Wij hebben toen daar besteld en liep iemand samen aan de pc even alles door dat je niks mist. Alles meegenomen en in elkaar gezet en gemonteerd.
We hadden ook alles zelf ingemeten en ook extra leiding, elektra werk zelf gedaan.
Nu online besteld, maar we doen het nu in delen.