karuna schreef:Mijn honden en ikzelf en mijn kipjes eventueel. Dat is het.
Dakkapel poe al gauw tegen de 10000 euro vermoed ik dat formaat met de gemeentelijie vergunningen erbij.
Welnee, dat kan voor veel minder!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:We dachten vandaag eindelijk onze aankoopmakelaar te ontmoeten.. maar het liep weer eens anders. na een halfuur wachten was onze aankoopmakelaar er nog niet, dus waren we (ik en schoonouders) maar alvast zelf gaan kijken (was 2e bezichtiging) Belde m'n vriend, aankoopmakelaar had onderweg naar het huis een ongeluk gehad en was in het ziekenhuis. Gelukkig mankeerde ze niks, maar het liep dus even anders. Ontzettend rotte reden, ze kon er natuurlijk niks aan doen dat ze er niet was maar m'n vriend en ik zitten nu wel met wat we moeten doen. Vinden het huis de vraagprijs niet waard, er zijn dingen kapot en dus veel onderhoud nodig, maar we kozen bewust voor die aankoopmakelaar zodat zij een realistisch openingsbod kon bedenken en zij kent het spelletje. Dus nu is het kijken of we toch bieden zonder aankoopmakelaar of dat de aankoopmakelaar last minute nog langs kan komen.
Zo, dat moest er even uit![]()
Lekker Fee! Kon je er zo snel al in ja?
besita schreef:dat is voor iedereen en ieder huis verschillen Bloem
Ik ben heel blij dat wij een aankoopmakelaar ( vriend ) hadden want die heeft echt alles qua vergunningen , contracten voor de paardenhouderij uitgezocht
Fee_ schreef:Gefeliciteerd Dodyg!!
Aankoopmakelaar hebben wij ook niet gehad. Onze hypotheekadviseur heeft veel gedaan en het bieden en bezichtigen hebben we zelf geregeld.
Ik zal nu voornamelijk mee lezen, aangezien ik geen huis meer hoef te kopen natuurlijk. Het liefst show ik elke keer foto's van de voorderingen van de verbouwing, maar dat doe ik maar niet.
Wil jullie allemaal wel heel erg bedanken voor alle tips en tricks, heb er heel veel aan gehad en het was echt heel fijn om hier terecht te kunnen met alle vragen!