Die is leuk!! Heb ik van de week helemaal niet gezien toen ik er was
Selena
Geplaatst: 02-05-14 11:45
Niene87, in Aalsmeer (dicht bij nieuw-vennep) hebben ze ze volgensmy wel. Vriendin geeft partijtjes in dat loom dingen maken, en die koopt ze volgensmy ook bij de action!
Mooi zwembad!
Kimberleij
Geplaatst: 02-05-14 12:34
zwembadje zag ik gisteren ook staan, wil ik ook wel hihi
Jolien87
Geplaatst: 02-05-14 13:09
Oeh dat zwembad ziet er tof uit. Helaas gaat dat niet passen op ons balkon.
Zojuist mezelf blij gemaakt met een bordeauxrode slimfit broek van de Action. En toch nog maar even bij de A-merk make-up gekeken en het zag er al een stuk beter uit dan de vorige keer. Heb een oogpotlood/wenkbrauwpotlood van L'oreal meegenomen. Daarnaast nog een afwasborstel en make-upkwastjes. Gekkenhuis dus.
De zoektocht naar de nep allstars is trouwens tot een einde gekomen bij de Bristol.
antje_vip
Geplaatst: 02-05-14 17:26
Weet niet of t zwembad groot genoeg is heb hem nog niet opgeblazen. Jolien87, dan zet je hem toch gewoon in de woonkamer?
Wij vonden de tuinset een beetje gammel, hebben hem daarom laten staan! Die loom elastiekjes lagen van de week nog volop bij ons in de buurt bij Big Bazar, tipje .
Weet iemand of ze die emmers/bakken nog hebben met 'Cool drinks' ofzo er op?
Heeft iemand de teenslippers van de action? De bandjes over de voet zien er zo eng dun uit. Als ze ze nog hebben neem ik een paar mee. Ik raak mijn slippers altijd kwijt bij het zwembad op vakantie, dus wil voor op vakantie goedkope slippertjes.
Kimberleij
Geplaatst: 03-05-14 17:14
Ik had ze vorig jaar maar de bandjes lieten bij mij wel snel los, maar voor die prijs prima