Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shantal schreef:HIhih ach je kan altijd nog uitbreiden als je nog niet genoeg plek heb
Rowo@ ik zoek zo iets,maar moet wel een gordijn kunnen houden (wel op meerdere plekken dan )
[ Afbeelding ]
Kentaro schreef:Wij krijgen inderdaad ook nog wat van de belasting terug, maar dat is het nadeel bij een nieuwbouw huis, je kunt het geld op zoveel plekken kwijt...![]()
We moeten de tuin ook nog doen. Wil daar niet mee wachten tot volgend jaar, want het is nu een vieze baggerbende![]()
Het zonnescherm is eigenlijk wel echt nodig. We zitten met veel raam op het zuiden. Je merkte nu al met die paar mooie dagen, dat de temperatuur snel op loopt. Nu is dat natuurlijk heerlijk, maar van de zomer houd ik de warmte liever buiten.
Aan de ene kant zou ik liever een screen hebben. Deze laat je veel makkelijker naar beneden als je niet thuis bent. Het waait hier veel en dat vind ik met een zonnescherm toch minder prettig. Aan de andere kant vind ik een scherm weer fijner, want daar kun je ook heerlijk onder zitten. (als ik nou veel geld had, had ik het allebei genomen)
Kentaro schreef:Sonja, zit je met dit berichtje wel in het juiste topic?!?![]()
sakkia, wat fijn dat er schot in de zaak zit!!
Hoe gaat het eigenlijk met Jack??