Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:wetenschappelijk onderzoek naar de werking van kleurstoffen bij adhd-ers is wat mij betreft overbodig...van geel ga ik keihard
Sonja_vR schreef:ja maar tis echt zo Dimple >insert pruillip<hihi, nah, heb vorig jaar op een verjaardag een plak regenboogcake op omdat dinnetje zo haar best had gedaan op die cake , ik had op den duur medelijden met mijn omgeving
maar leedvermaak had de overhand
![]()
![]()
wil nog eens een testje doen, setje wilton colours kopen en kijken wat de verschillende kleurtjes doen![]()
als ik dan een duffe dag heb, dat ik kan zeggen, "vandaag kan ik wel een druppeltje blauw gebruiken ofzo "![]()
lijstje van deze week word trouwens best flink, maar dan hoef ik de komende twee maanden geen koffie te kopen
manzano schreef:joyce2 schreef:Ach, wij zien de flessen als een tegoedbon. De frisdrank willen we toch al hebben, je betaald de prijs, net als bij elk ander artikel en als je de verpakking weer inlevert krijg je geld. Mooi toch? Zou van mij wel bij meer artikelen zo mogen zijnIk vind het altijd weer lekker als ik bij de kassa sta en ik heb een bonnetje waardoor we weer wat "korting" krijgen.
In de prijs zit het statiegeld niet. Dat komt er nog bovenop als apart bedrag. Dus het is niet net als elk product.