Ik moet dit even met jullie delen! Ben zo hyper, had me er al bij neergelegd dat ik weer bij m'n ouders moest gaan wonen MAAR nu heb ik een huis gevonden. Morgen bellen voor een bezichtiging, ik hoop zo erg dat we nu gewoon een keer geluk hebben en dus toch niet thuis hoeven te gaan wonen Ik ben nu al blij!
Lonan
Geplaatst: 19-09-13 22:17
Ik vind het wel bijzonder, de grote kast is mij iets te lief nu maar ik vind het wel gaaf geworden. Het buikkastje vind ik sowieso super geworden die wil ik wel hebben .
Lonan
Geplaatst: 19-09-13 22:19
Gaat dat plakken met plak plastic makkelijk overigens ? Bubbel vrij, heb je de ondergrond enkel ontvet ? Ik kan me voorstellen dat het geschuurd niet zo lekker glijd als je het wilt verschuiven. Lijkt me ook leuk om eens te proberen.
Dat plakplastic knip ik iets groter dan moet Haal een klein stukje los en strijk kleine stukjes voor stukjes op Dus iedere keer stukje achter papier verder los trekken en gelijk aanstrijken Ik gebruik voor het aanstrijken een (bank)pasje Als je het rustig doet en bijna centimeter voor centimeter krijg je geen blaren etc Plastic kun je niet verschuiven vast is vast Wat te veel was heb ik met een stanly mesje afgesneden, netjes in de naad dus mooi strak
Dat plakplastic is er in allerlei soorten te koop Heb ook eens een nachtkastje ermee gedaan Die heb ik voorzien van een marmeren blad
Die kast is niet mijn ding, maar wel knap gedaan. Zal best een priegelwerk zijn geweest om het er allemaal goed op te krijgen.
Wat is het rustig in het topic.
Ik heb iets leuks te vertellen Ik heb namelijk een eengezinswoning gekregen, dus ik hoef niet terug naar papa en mama!
Nu heb ik gelijk een vraag aan jullie. Nu we een 'echt' huis krijgen willen we langzaam aan onze Ikea meubels kwijt en andere meubels daarvoor in de plaats. Nu heb ik op marktplaats deze salontafel gezien, wat vinden jullie? €55 euro, doen of niet doen?
Ja hé! Hij ziet er wel zwaar uit, ik zal eens vragen wat voor hout het is. Denken jullie dat ik hier goed een eettafel bij kan vinden van dit zelfde soort hout?
Bedankt voor jullie mening meiden, soms ga ik ineens zo twijfelen
Pytje
Geplaatst: 25-09-13 16:02
Een van m'n franse brocante nachtkastjes is ook klaar. Voor:
Na het verwijderen van 7 lagen verf (ding heeft alle kleuren van de regenboog gehad) en het opbrengen van de nieuwe kleur:
dit zijn de originele knoppen. Wilde ze graag behouden. Grappig om al die verschillende meningen te zien, dat was met dat tafeltje wat ik laatst plaatste ook zo.
Leuke dingen staan hier tussen! Ik had een Ikea kast staan die ik helemaal beu was. Ik heb hem geverfd met grijze krijtverf en er nieuwe knopjes opgezet.
En met dezelfde krijtverf nog een secretaire geverfd
foto's met opstaan keurig rechtsom gedraaid zodat ze recht opgeslagen staan. Maar met het uploaden worden ze gekeerd
In ons nieuwe huis ligt een houten vloer, waar we laminaat op willen leggen, wat zouden jullie hier voor ondervloer onder doen i.v.m. eventueel vocht?
Lante
Geplaatst: 01-10-13 10:51
speciaal plastic voor onder laminaat, laat wel (wat) lucht door maar geen vocht als ik het goed heb, daar van die groene platen op en daar laminaat overheen.
Wie gebruikt er hier verf van de action? En is blijft dat ook mooi? Scheelt zo 10/15 euro Ik heb een kist die ik opnieuw wil verven, maar het moet me niet teveel kosten.
Jullie nog leuke ideeën om op de kist te zetten kwa tekst? Ik dacht zelf zoiets; BOX NO.1 of; We love home