Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Zo alweer een hele dag een nieuwe Iphone 4s ben blij met mijn keuze, meneer van de Belcompany vroeg nog ik echt niet de 5 wou qua kosten zou het nisk schelen. , maar ik vind deze gewoon niet mooi..
Marijee schreef:Met enige twijfel zet ik dit bericht toch online, omdat ik niet zeker weet of ik nu de regels overtreedt wbt downlaoden, maar omdat ik het graag goed en eerlijk wil doen, plaats ik het toch.
Ik heb jaren lang een ipod gehad, met veel plezier. In het voorjaar is deze stuk gegaan. Nu zou ik graag weer een nieuwe willen hebben. Nu ziet ik een beetje met het feit, of het wel zo verstandig is. Want, met als ik naar de toekomst kijk, gaat downloaden op een gegeven moment er uit. Heel begrijpelijk en daar ben ik ook deels een voorstander van. Maar, hoe zou ik dan aan muziek kunnen komen? Ik luister nu bijvoorbeeld alleen nog naar Spotify en vind het een heerlijk programma. Maar mocht ik bijvoorbeeld een Ipod Classic kopen, kan ik mijn bestanden niet overzetten omdat ik ze niet heb gedownload. (Laat ik vooropstellen, ik betaal wel elke maand 5 euro, dus geheel 'eerlijk') Hoe doen jullie dit? Zijn er verder nog opties? Tips?
Ik hoor het wel!