Ik ga op vakantie, lekker een weekje snowboarden
We zouden om 4 uur weg, maar waren beide al wakker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pluche_pluus schreef:21 februari etentje
Goldie
Plieza
Snoevie
Angelkisssss
Ovb pluche_pluus (werkt tot 17u, 60 min reistijd)
En ben ook wel benieuwd of je inderdaad een racelicentie hebt of gewoon zo gaat.
Nu eerst sparen voor alles in huis ed en dan misschien volgend jaar samen op wintersport. Vriendje kan al skieën, ik nog niet zo.. 
.
. Stoer dat je ook een rondje mocht doen!
Net een vrouw zonder make-up
Ik ben wel bevooroordeeld hoor, één keer op die r1 was voor mij wel genoeg om te zeggen dat ik die ook wel wil 'als ik later groot ben'. Eerst maar eens dan 25kW setje uit mijn hondaatje halen en daar eerst maar eens een beetje mee rijden voordat ik meteen over ga op 1000cc. 

Door een oud brommerongeluk (in de bocht onderuit) heb ik altijd een beetje angst in de bochten. Nu dat ik na ff oefenen een kneedown kan vind ik toch wel heel knap van mezelf. Hard rechtdoor kan iedereen, de kunst is om weinig vaart te verliezen in de bocht en die goed te pakken. Dan kan ik met mn 600tje prima de 1000tjes bijhouden in de bochten. Gaat nu al redelijk op de dijk, maar daar is het risico van het eraf vliegen wel wat groter
DAMWolf schreef:Die bmw vind ik dan weer helemaal niksNet een vrouw zonder make-up
Ik ben wel bevooroordeeld hoor, één keer op die r1 was voor mij wel genoeg om te zeggen dat ik die ook wel wil 'als ik later groot ben'. Eerst maar eens dan 25kW setje uit mijn hondaatje halen en daar eerst maar eens een beetje mee rijden voordat ik meteen over ga op 1000cc.
Mijn pa vond het al niks dat ik een supersport ging rijden. Die zag mij veel liever op een oude yamaha diversion rondtuffen. Of liever nog, niet
Gaaf plieza dat je een rondje mocht doen! Ben een keer op Assen geweest tijdens de circuit dagen en ik vind het toch wel allemaal heul gaaf
sorriso, om die bochten gaat het mij juistDoor een oud brommerongeluk (in de bocht onderuit) heb ik altijd een beetje angst in de bochten. Nu dat ik na ff oefenen een kneedown kan vind ik toch wel heel knap van mezelf. Hard rechtdoor kan iedereen, de kunst is om weinig vaart te verliezen in de bocht en die goed te pakken. Dan kan ik met mn 600tje prima de 1000tjes bijhouden in de bochten. Gaat nu al redelijk op de dijk, maar daar is het risico van het eraf vliegen wel wat groter

Ik ben echt zo autistisch ingesteld dat het gewoon symmetrisch moet
De ene koplamp kleiner dan de andere maakt dat ik 'm gewoon spuuglelijk vind, terwijl als de lampen gewoon gelijk zouden zijn ik de motor al een stuk mooier zou vinden
Ben ik nu raar?
.
.
Ik ben zo blij met mn hondje. Als ze ook maar iets hoort 's nachts dan slaat ze aan. Erg leuk als je na t uitgaan of na een lange rit thuis komt.. Iedereen wakker. Maar wel ff kudos dat je bent gaan kijken
het blok is ook niet symmetrisch geloof ik. Stoer ding
. Gelukkig zijn ze niet binnen geweest, maar het is een hoop gedoe. 
. Maar ben het met DAMwolf eens dat het niet de knapste is. KTM vind ik erg gewaagd gesneden. Mooie vormgeving. De R1 is ook mooi. Ik ben alleen niet in de positie om dingen af te keuren op uiterlijk.
Sorriso schreef:Pfieuw PP, moet je wel flink sparen, die dingen zijn nog steeds redelijk aan de prijs!
Super handig, zo'n cruise control voor op de snelweg! Maar moet je dan in de 5e versnelling blijven om niet te hard te gaan? Kun je hem niet in zijn 5 daar vast zetten en dan opschakelen?
inderdaad lagere versnelling in hogere toeren of gewoon handmatig.
Van de nieuwe '12/13/14 r1 ben ik dan weer geen fan. Ik heb op een '99 gereden, de laatste versie met carburateurs en ik ben mn hart verloren
Stuk minder zenuwachtig dan die nieuwere met injectie en ik vind het design mooier. Die nieuwere vind ik zo lomp. Maar als ik dan een r1-bigbang zie krijg ik het ook wel weer warm
Die technologie vind ik echt supergaaf!
Ik hoor veel verhalen over de nurburgring en dat het heel gaaf is, maar ik ga daar voor geen goud op. Al die idioten met hun auto's die iedereen gewoon maar van de weg rijden en al die olie op het wegdek
Plieza echt waar, zullen we van vader ruilen
)
Maatje van me rijd ook veel op lelystad. Hij zegt dat als ik de kans heb, daar eens moet rijden. Hij vind de begeleiding daar echt super, en dat heb ik wel nodig. Heb een goeie beheersing over mijn motor, maar ik heb altijd twijfels bij de bochten.
vooral de matzwarte met koperen velgen en voorvorkpoten
echter vind ik het jammer dat het een fiets is met imago.