Ik ga op vakantie, lekker een weekje snowboarden

We zouden om 4 uur weg, maar waren beide al wakker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pluche_pluus schreef:21 februari etentje
Goldie
Plieza
Snoevie
Angelkisssss
Ovb pluche_pluus (werkt tot 17u, 60 min reistijd)
DAMWolf schreef:Die bmw vind ik dan weer helemaal niksNet een vrouw zonder make-up
Ik ben wel bevooroordeeld hoor, één keer op die r1 was voor mij wel genoeg om te zeggen dat ik die ook wel wil 'als ik later groot ben'. Eerst maar eens dan 25kW setje uit mijn hondaatje halen en daar eerst maar eens een beetje mee rijden voordat ik meteen over ga op 1000cc.
Mijn pa vond het al niks dat ik een supersport ging rijden. Die zag mij veel liever op een oude yamaha diversion rondtuffen. Of liever nog, niet
Gaaf plieza dat je een rondje mocht doen! Ben een keer op Assen geweest tijdens de circuit dagen en ik vind het toch wel allemaal heul gaaf
sorriso, om die bochten gaat het mij juistDoor een oud brommerongeluk (in de bocht onderuit) heb ik altijd een beetje angst in de bochten. Nu dat ik na ff oefenen een kneedown kan vind ik toch wel heel knap van mezelf. Hard rechtdoor kan iedereen, de kunst is om weinig vaart te verliezen in de bocht en die goed te pakken. Dan kan ik met mn 600tje prima de 1000tjes bijhouden in de bochten. Gaat nu al redelijk op de dijk, maar daar is het risico van het eraf vliegen wel wat groter
Sorriso schreef:Pfieuw PP, moet je wel flink sparen, die dingen zijn nog steeds redelijk aan de prijs!
Super handig, zo'n cruise control voor op de snelweg! Maar moet je dan in de 5e versnelling blijven om niet te hard te gaan? Kun je hem niet in zijn 5 daar vast zetten en dan opschakelen?