Ik heb nu een probleem, ik moet voor het eerst volledig zelf mijn boodschappen doen en ben nu een beetje aan het prutsen. Ik kan niet invriezen gezien ik voor een week bij iemand in huis ga en moet kip kopen, ik denk toch zeker niet dat ik 400 gram per keer op ga eten.. Weten jullie een winkel die kleinverpakkingen verkoopt of zal ik mijn boodschappenlijst aan moeten passen op kip en de andere dingen waarmee ik in de knoei kom?
een los kipfiletje is bij de AH ook te koop inderdaad, kun je desnoods 2 dagen mee doen
Azmay
Geplaatst: 18-06-12 14:38
Ik kon ze nooit vinden Maar goed, dan zal ik inderdaad maar eventjes zoeken. Ik ben heel benieuwd hoeveel de boodschappen me gaan kosten, is een mooie maatstaaf voor als we gaan samenwonen eind van de vakantie.
Ik heb ook altijd wasmiddel van de lidl. Vanochtend ff flink boodschappen gedaan, was 85 euro kwijt, maar heb een hoop spullen voor wel 2 weken. AGV voor deze week.
Sharmila
Geplaatst: 18-06-12 15:26
Ja klopt die van de Lidl is beter. Die gebruik ik altijd op mijn werk.
klopt! ik wilde boomstammetjes meenemen bij de C1000 en zei tegen mijn vriend 'ze hebben alleen verpakkingen van 5' (wij zijn met tweeën) Hoorde iemand van de vleesafdeling en ze maakten er fijn 2 van!
Wat trouwens ook een ontzettend aanrader is en je waarschijnlijk wel 2x van kan eten! ( gezien je kip gebruikt! ) Chicken Wraps, je huisgemaakte variant van de McDonalds versie. Kip, paneermeel, bloem, een of 2 eieren en wraps ( + elk ander iets wat je erop wil doen ) Kip paneren, in de pan, en ik doe dan altijd mosterssaus van de AH met wat gefrituurde uitjes erop. Je raakt er best snel vol van en 't is echt keilekker, en helemaal niet duur!
Qua vleeswaren voor op brood is de HEMA trouwens ook een aanrader Vind 't altijd erg lekker en de prijzen vallen volgens mij nog redelijk mee. Verder hebben de modernere HEMA's ( weet niet welke filialen er allemaal al zijn omgebouwd ) ook een 'vers' afdeling met een koel afdeling, met o.a sapjes, melk etc
Ik kwam er eigenlijk alleen voor schoolspullen, die zijn dubbel zo duur als ergens anders. Eten in het restaurantje is ook behoorlijk prijzig. Kleding kan ik ook nooit iets vinden wat ik als leuk prijsje kan beschouwen overigen.
Hema duur? Dat vind ik echt niet...kleding is (naar mijn maatstaven) echt goedkoop hoor (kwaliteit is ook niet altijd super). Kaas, gebak en vleeswaren zijn ook echt niet duur. Je hebt best veel vleeswaren voor 1 euro per ons. Ook huishoudelijke artikelen haal ik vaak bij Hema, van dekbedovertrekken tot soepkommen en theedoeken, en ben erg tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding.
Kleding, haal er alleen wat hele goedkope shirtjes voor de tweeling die nu rondkruipt. Zo sonde al die dure shirts die over de grond schuren. De goedkope shirtjes zijn ideaal voor thuis. De duurdere voor buitenshuis hihi.