ik meen trouwens dat hij van Interstep is. hij heeft op de lange zijdes een V groef
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:ja ik ook hoor, ben blij dat we hem er uiteindelijk toch iig in de kamer en de hal (bij de voordeur) hebben liggen(vind het stiekem niet zo erg dat we vloerbedekking hebben in de slaapkamer, lekker warm aan de voetjes!)
Denk trouwens ook dat een lichter vloerkleed ook veel doet. Moet alleen wel uitkijken dat het niet gaat vloeken met de salon tafel, want wit op wit is natuurlijk altijd tricky
manzano schreef:Eleionomae schreef:ja ik ook hoor, ben blij dat we hem er uiteindelijk toch iig in de kamer en de hal (bij de voordeur) hebben liggen(vind het stiekem niet zo erg dat we vloerbedekking hebben in de slaapkamer, lekker warm aan de voetjes!)
Denk trouwens ook dat een lichter vloerkleed ook veel doet. Moet alleen wel uitkijken dat het niet gaat vloeken met de salon tafel, want wit op wit is natuurlijk altijd tricky
gewoon geen spierwit nemen. Hadden wij ook in Utrecht en kon prima vond ik..........
Spierwit kleed is sowieso niet echt aan te raden, want je ziet er alles op
Texas1 schreef:Die bloempot is van de Ikea
Onze vloer heeft een v groef op de kopse kant en lange kant. Wij hebben op de vloer een wit kleed, ligt alleen onder de tafel, wilde bij de donkere vloer ook iets breekbaars mbt kleur... en we hebben witte/creme eetkamerstoelen, wilde ik toch iets in de zithoek terug laten komen..
manzano schreef:Wij hebben alleen V-groef op de lange kant. Bij laminaat met gewoon formaat (dus niet extra-lang) vind ik het op de kopse kanten niet zo mooiDat hebben mijn ouders wel, dus kon het wel goed vergelijken (vind het in die winkels met een paar plankjes altijd lastig).
Texas1 schreef:Wij hebben inderdaad planken van 2 meter lang en 25 cm breed... en ik moet zeggen, je ziet het niet eens echt heel goed...
Wij hebben overigens het Vika bureau gekocht...
Eleionomae schreef:ja dat heb je altijd inderdaad
we moeten nu nog een aantal wandlampen hebben (we hebben nergens plafond aansluitingen in dit huis en om nou alles te moeten verleggen...)