Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kido schreef:Liesje dat kan je aardig terug vinden op i net dan ben je wat voorbereid....
De abo prijs zal verschillen en t bijbetalen ook mede omdat de 4 enkel nog goed verkrijgbaar is in de 8gb versie en de 4s vanaf 16 gb gaat maar t verschil tussen die twee ligt tussen de 100 en 140 aan bijbetalen extra en dan dus vaak een hoger abo maar dis ff globaal en erg snel bekeken!
En antenne probleem is met de 4 s opgelost door wattmeter sleuven toe te voegen in de behuizing ik denk dat de 8 gb 4 dit niet heeft.
mOamm schreef:Hallo ik kom hier even binnenvallen..heb net een iPhone 4 gekocht en ben helemaal happy! Alleen kan ik mijn contacten niet vinden.. De jongen van phone house had m'n contacten Overgezet. Mijn anno gaat nog niet in dus heb mijn oude sim laten knippen zodat ik al kan sms'en etc. Weet iemand waar ik mijn contacten kan vinden? Of staat het ergens uitgelegd? Alvast bedankt!
Miseria schreef:mOamm schreef:Hallo ik kom hier even binnenvallen..heb net een iPhone 4 gekocht en ben helemaal happy! Alleen kan ik mijn contacten niet vinden.. De jongen van phone house had m'n contacten Overgezet. Mijn anno gaat nog niet in dus heb mijn oude sim laten knippen zodat ik al kan sms'en etc. Weet iemand waar ik mijn contacten kan vinden? Of staat het ergens uitgelegd? Alvast bedankt!
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32 ... phone.html
Liesje89 schreef:Ik weet wel dat er softwarematig iets aan versleuteld is, maar of dit het 'probleem' helemaal verhelpt...
Daarentegen heb ik mijn telefoon eigenlijk nooit zo vast, dus het zal, mocht het niet volledig zijn verholpen, ook wel meevallen in mijn geval
_Veronique_ schreef:500gb kan dus wel:
“Het gaat om klanten die meer dan zesmaal het gemiddeld dataverbruik verstoken en gedurende een half jaar of langer extreem hoog dataverbruik hebben. Bij één klant gaat het om 500 GB per maand”, aldus Michael Vos, woordvoerder bij T-Mobile.