[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 11:57

Liesje is geen slecht aanbod denk ik....
Op de hi site is dat toestel 70 euro bij jouw genoemd abbo zag ik net dus geen 150
En die korting 24 maand lang is wel mooi mee genomen.

Pinot had je een back up gemaakt voor je hem weg stuurde?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:05

ja sowieso zat er een reserve kopie op nog van voor ik iOS5 installeerde.. en heb iCloud.. maar nu doet ie helemaal niks meer...

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:06

Oooh ik denk dat hij het doet nu... ik hoop t maar..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:17

En wat is er aan gemaakt?
Ik duim voor je!!!
Kan je niet de back up van I cloud erop zetten dan of lukt dat juist niet?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:58

Hij doet hettttttt!! i'm happy!!
hij had een software fout!heb een nieuwe gekregen!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 13:00

Owww super is dat!
Hoe oud was die?
Er is een site waar je kan zien aan t serie nummer wanneer de jouwe is gefabriceerd!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 13:03

Kido schreef:
Owww super is dat!
Hoe oud was die?
Er is een site waar je kan zien aan t serie nummer wanneer de jouwe is gefabriceerd!

Ik had hem 23 augustus gekocht..

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:27

Wie oh wie kan mij helpen, ik heb gisteren bijna laptop en iPad erachteraan uit t raam gesodemieterd!
Ik wil een film op mn iPad zetten, speciaal formaat gekozen. In iTunes geplaatst, dat gaat allemaal goed maar dan... Dan krijg ik de melding "....... Kan niet op de iPad worden geplaatst omdat de computer hiervoor geen bevoegdheid heeft"
Heel internet afgestruind, machtiging ingetrokken en opnieuw gemachtigd, nieuwe iTunes gedownload, geopend als administrator, SC gewist, alles al geprobeerd... Niks helpt! Ik snap het niet meer. Wie oh wie kan mij een antwoord geven? Alvast bedankt.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:55

Heeft iemand hier trouwens enig idee of het antenne probleem is verholpen bij de nieuw uitgebrachte iPhone 4 8GB?
Zou een beetje dom zijn van apple om dat ding met hetzelfde probleem de markt op te sturen lijkt mij :=

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:01

Bij de 4S in ieder geval geen probleem.

En ik zie bij vrienden met een nieuwere 4 dat er nog een antenne aan de bovenkant zit, ipv alleen aan de zijkant.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:05

Oké, dan zal het iig een stukje beter zijn.
Morgen maar even aftasten wat het verschil is aan bijbetalen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:18

Liesje dat kan je aardig terug vinden op i net dan ben je wat voorbereid....
De abo prijs zal verschillen en t bijbetalen ook mede omdat de 4 enkel nog goed verkrijgbaar is in de 8gb versie en de 4s vanaf 16 gb gaat maar t verschil tussen die twee ligt tussen de 100 en 140 aan bijbetalen extra en dan dus vaak een hoger abo maar dis ff globaal en erg snel bekeken!
En antenne probleem is met de 4 s opgelost door wattmeter sleuven toe te voegen in de behuizing ik denk dat de 8 gb 4 dit niet heeft.

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:23

Hallo ik kom hier even binnenvallen..heb net een iPhone 4 gekocht en ben helemaal happy! Alleen kan ik mijn contacten niet vinden.. De jongen van phone house had m'n contacten Overgezet. Mijn anno gaat nog niet in dus heb mijn oude sim laten knippen zodat ik al kan sms'en etc. Weet iemand waar ik mijn contacten kan vinden? Of staat het ergens uitgelegd? Alvast bedankt!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:34

Kido schreef:
Liesje dat kan je aardig terug vinden op i net dan ben je wat voorbereid....
De abo prijs zal verschillen en t bijbetalen ook mede omdat de 4 enkel nog goed verkrijgbaar is in de 8gb versie en de 4s vanaf 16 gb gaat maar t verschil tussen die twee ligt tussen de 100 en 140 aan bijbetalen extra en dan dus vaak een hoger abo maar dis ff globaal en erg snel bekeken!
En antenne probleem is met de 4 s opgelost door wattmeter sleuven toe te voegen in de behuizing ik denk dat de 8 gb 4 dit niet heeft.

Daar heb ik dus al heel lang naar gezocht, en heb er wel iets over gevonden maar hoopte dat iemand hier er misschien ervaring mee heeft.
Ik weet wel dat er softwarematig iets aan versleuteld is, maar of dit het 'probleem' helemaal verhelpt... :?
Daarentegen heb ik mijn telefoon eigenlijk nooit zo vast, dus het zal, mocht het niet volledig zijn verholpen, ook wel meevallen in mijn geval :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:42

mOamm schreef:
Hallo ik kom hier even binnenvallen..heb net een iPhone 4 gekocht en ben helemaal happy! Alleen kan ik mijn contacten niet vinden.. De jongen van phone house had m'n contacten Overgezet. Mijn anno gaat nog niet in dus heb mijn oude sim laten knippen zodat ik al kan sms'en etc. Weet iemand waar ik mijn contacten kan vinden? Of staat het ergens uitgelegd? Alvast bedankt!

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32 ... phone.html :)

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:06

Miseria schreef:
mOamm schreef:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32 ... phone.html :)

Thanks!! :) Weet je misschien ook hoe ik al mijn e-mail contacten uit me gewone contacten lijst krijg? Nu ben ik ze een voor een aan het verwijderen maar dat duurt nogal even..

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:14

500gb kan dus wel:

“Het gaat om klanten die meer dan zesmaal het gemiddeld dataverbruik verstoken en gedurende een half jaar of langer extreem hoog dataverbruik hebben. Bij één klant gaat het om 500 GB per maand”, aldus Michael Vos, woordvoerder bij T-Mobile.

:P

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:41

Hee,

Misschien is die vraag ook wel eens gesteld maar goed.
Zelf denk ik erover om volgend jaar een nieuwe mp3/4 speler of Ipod aan te schaffen.
Nu heeft een vriendin van mij een Ipod Nano en die heeft er wel last van dat hij moeilijk 'gewone' mp3 bestanden er op zet. Als ze er een aantal heeft opgezet verwijdert haar Ipod een ander deel van haar liedjes weer... :n
Of komt dit doordat een Ipod alleen maar Itunes accepteert?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:09

Een ipod accepteerd idd alleen maar liedjes via itunes. Dus daar kan het aan liggen :)

Ik doe het ewoon met itunes en nog nooit problemen. Ik heb zowel een nano (voor bij de paarden) en een touch :)

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:23

Oke, dus bij Itunes doet tie dat -uiteraard- niet. Nou ja, dan ga ik nog maar eens overwegen of ik een Ipod of een 'gewone' mp3 van Sony neem :P

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:14

Liesje89 schreef:
Ik weet wel dat er softwarematig iets aan versleuteld is, maar of dit het 'probleem' helemaal verhelpt... :?
Daarentegen heb ik mijn telefoon eigenlijk nooit zo vast, dus het zal, mocht het niet volledig zijn verholpen, ook wel meevallen in mijn geval :)

Zover ik weet heeft de 4 8 gig geen nieuwe behuizing gekregen enkel dus de 4s!
Anders was hier wel meer over gecommuniceerd denk ik....

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:28

_Veronique_ schreef:
500gb kan dus wel:

“Het gaat om klanten die meer dan zesmaal het gemiddeld dataverbruik verstoken en gedurende een half jaar of langer extreem hoog dataverbruik hebben. Bij één klant gaat het om 500 GB per maand”, aldus Michael Vos, woordvoerder bij T-Mobile.

:P

Maar dan gebruiken ze hun mobiel voor internet erop aan te sluiten tethering oid heet dat geloof ik...

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 23:07

Joehoe IOS5 staat er op..phone is nu alle 267 apps die er ooit op gestaan hebben, weer aan het syncen. Ben wel echt alles kwijt dat er op stond omdat er geen reservekopie gemaakt kon worden..baal er goed van!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 00:18

Ik word ondertussen strontziek van het feit dat mijn eiphone niet met oordopjes gebruikt kan worden (Philips oordopjes overigens). Is dit een veel voorkomend probleem? Of heb ik de verkeerde oordoppen?

Veronique: mijn itunes gaf ook steeds aan dat er geen reservekopie gemaakt kon worden. Same thing met eiphone van een vriendin. Maar bij herstarten van de eiphone geklikt op 'reservekopie itunes terugplaatsen' kwam alles opeens weer terug :j misschien ff afwachten of het niet stiekem goed is gegaan :j

btw: OMG 267 apps :wow: Ik heb er niet eens 20 :=

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 00:21

Probeer eens andere dopjes? Ik heb het ook gehad bij een oudere iphone. Het ene setje deed het wel, het andere niet. Wat bleek nou, de ene kon er niet ver genoeg in :=