Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn abonnement. Ik heb alleen 1 'eis' aan mijn nieuwe telefoon en dat is een lichtje dat oplicht als je een nieuw smsje/whatsapp berichtje/gesprek heb gemist.
Ik heb nu een Samsung Galaxy s2 en mis dat zo op mijn telefoon! De S3 heeft dat wel maar die vind ik te groot.
Heeft iemand een idee?
millennium schreef:hmmmmm, zit nu echt enorm te twijfelen tussen een samsung galaxy s advance en een Apple Iphone 4S ...
Marieke1495 schreef:Jolliegirl schreef:Doet bij jou het ledlichtje het als je facebookmeldingen of whatsapp krijgt?
Ik krijg dat niet aan.. weet ook niet of die telefoon dat wel heeft...
Nee inderdaad! Ik heb het bij whatsapp wel ingesteld, maar hij doet inderdaad niets
Moska schreef:Jaaa het is zover, ik ga me ook in de smartphone wereld begeven! Ik ben een nitwit op dit gebied, dus ik hoop hier goede tips te krijgen. Ik ben op zoek naar een los toestel (sim lock vrij) tot max 150 euro. Verdere eisen: niet te groot, maar wel groot genoeg om nog wat te kunnen zien op facebook enzo, gemakkelijke bediening, zo lang mogelijke batterijduur. Daarnaast zou het leuk zijn als er enigszins redelijke foto''s en filmpjes mee gemaakt kunnen worden. Kleur niet zo belangrijk (alhoewel een witte stiekum toch wel leuk is).
Heb nu een samsung galaxy ace of gio aangeraden gekregen, maar wat is het verschil eigenlijk (behalve de prijs)?
Reden voor los toestel is dat ik dan mijn sim only heel voordelig kan omzetten naar een met internet (500 mb) en toch genoeg belminuten overhoud en niet hoef te switchen van aanbieder (vodafone)
edit: uiteraard een telefoon met wifi en 3g