Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
demi_lover schreef:Manier twee: maak een nieuwe internetprofiel aan (Instellingen -> Browserprofielen -> Nieuw), geef het een duidelijke naam (bv. UIT) en laat de andere velden leeg/met rust. Selecteer dan dit profiel. Je telefoon kan nu niet op internet, omdat het geen instellingen heeft om verbinding te maken.
Als je nu later wel weer op internet wil (en mmsjes wilt sturen/ontvangen) moet je weer even het profiel wijzigen. Een slimme oplossing en wat minder drastisch dan manier één.
nu keek ik dus op min samusg star en bij instellingen stond geen browserprofielen kan dat komen doordat ik in het begin een sms je kreeg dat je internet moest activeren en dat had ik toen niet gedaan kan ik nu nooit op internet want dat mag ik ook niet
groetje
_Lott schreef:MissPromiss schreef:De G kun je wel wegkrijgen door al je internetverbindingen er uit te gooien, dus alle instellingen verwijderen, maarja dan kun je niet meer internetten
wat moet je allemaal verwijderen dan? want ik doe dat nu maar dan lukt het nog niet