[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:14

elias schreef:
jullie hebben nog geluk, bij mij kan ik niet eens aanmelden, terwijl er toch echt het goede emailadres staat en het goede wachtwoord!
er staat: ''Het aanmelden bij Microsoft Messenger is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.''

het is op een apple

Mij lukt dit sinds een paar dagen opeens ook niet meer. Heb dan wel Windows XP.
Opeens deed hij het niet meer, toen 1 dag weer wel, en nu al een aantal dagen niet meer.
heb al op de foutcode gezocht op internet en alles geprobeerd, maar hij blijft het niet doen.. :\

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 16:47

Ik krijg dat ook te zien, vanaf gisteravond al :\ Net ging ik op een oude msn van mij en dan doet die het wel gewoon :?

Reneee_

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:55

Mijn msn meld automatisch af en dan staat er boven Welkom terug!
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb het met een oude mailadres geprobeerd. Telkens hetzelfde.

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:59

Ik heb een tijdje via ebuddy gemsn´t, en nu ik weer op mn gewone msn kan heb ik heel veel contacten niet, kan niemand toevoegen en elke keer als ik me aanmeld krijg ik een msn naam die ik in de periode van voor ebuddy gebruikte. iemand die weet wat t probleem is?

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:00

ebuddy staat los van msn. ;)

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:01

maar msn erkent ebuddy wel. En op mn gewone msn kan ik niemand toevoegen en mn naam blijft hetzelfde als 1/2 jaar geleden.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:11

Vond dit topic toevallig, en ben beniewud of meer mensen hier last van hebben; ik wordt helemaal GEK van mensen die willen dat ik ze toevoeg. Het zijn er sinds een week opeens zo'n 4 per dag, met de meest achterlijke emailadressen en voglens mij allemaal harstikke spam gebeuren of dat je alleen geslachtsdelen, virussen of smerigheid via je je msn schermpje binnen krijgt als je ze WEL toevoegd... Ik wordt er echt ziek van, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:05

Heb je je msnadres ergens op een site gepost? Op je hyves misschien?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 02:52

een hele domme vraag misschien maar aangezien ik 1000en verschillende wachtwoorden heb voor alles en nog wat ben ik dus mijn wachtwoord voor hotmail vergeten (kan wel nog inloggen op msn (automatisch)) maar ik zie dat ik 30 mails heb, zit vast iets belangrijks erbij...

heb al geprobeerd via wachtwoord vergeten maar ik weet niet wat mijn antwoord is op geheime vraag en de mail waar de ww evt kan worden verstuurd is dezelfde hotmailmailadres..
heeelllp, kan ik het nog hacken o.i.d??

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 03:05

Tancreda4 schreef:
Vond dit topic toevallig, en ben beniewud of meer mensen hier last van hebben; ik wordt helemaal GEK van mensen die willen dat ik ze toevoeg. Het zijn er sinds een week opeens zo'n 4 per dag, met de meest achterlijke emailadressen en voglens mij allemaal harstikke spam gebeuren of dat je alleen geslachtsdelen, virussen of smerigheid via je je msn schermpje binnen krijgt als je ze WEL toevoegd... Ik wordt er echt ziek van, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

herkenbaar! dat heb ik opeens ook! afschuwelijk, en ik heb er eerst 2 geaccepteerd ofzo, van ach wellicht iemand die ik ken met een raar emailadres. Weet ik veel? maar nee een of andere vage engelse die m'n msn had van.. wat windows live ofzo? nouja, iedere keer als ik nu een onbekend emailadres krijg doe ik gewoon niet accepteren en dus niet wegklikken maar echt aanklikken dat ik ze niet wil hebben. Tja, meer kan ik ook niet doen. De mensen die dan perongeluk me wel echt kennen en me graag op msn willen kunnen me ook op hyves wel krabbelen ofzo :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 20:58

Ja, die fout heb ik dus ook gemaakt; een of 2 geaccepteerd, rare engelse met boops in beeld nou ja, zegt genoeg (beginnne met iets in de trant van ik heb geen vrienden, wil jij mijn beste vriend zijn). maar blijkbaar was dat de aanleiding voor de hele rits vol met irritante aanmeldingen :? Ik klik ze nu idd ook weg EN geef erbij aan dat het spam is :O

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:30

mijn msn kan niet meer aanmelden?
eerst doordat ik geen internet verbinding had, maar die heb ik nu wel maar msn doet het nogsteeds niet? is dat normaal?

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 15:02

bij mij doet msn het ook niet... denk dat msn er ff uitligt

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:16

hier werkt msn ook niet

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 18:36

MSN werkt goed bij mij??!?!

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 18:40

msn werkt nu bij mij ook...

Kippesoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:39

Bij mij niet :(, e-buddy ook niet...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:43

geen msn hier ook

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:06

Snap er niks van, hier ook niet, mijne ene email adres doet ie braafd aanmelden steeds. Maar me nieuwe blijft ie een tijd zoeken en vervolgends fout melding :\
Ben er al blij om dat jullie het ook hebben, zag al hack senarios etc voor me.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:16

Ik SNAP het niet, heb echt helemaal totaal nergens last van en jullie krijgen fout op fout? Ben ik dan zo'n lucky son of a b****?

Hij doet het bij mij al de hele avond goed! *is nu extreem verward*

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:17

Hmm ik ben blij dat ik geen msn meer gebruik, hulde aan pidgin :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 22:33

Hier kan ik nog steeds m'n messenger niet aanmelden.
Baal er best wel van, want nu ik sommige dingen moet regelen is het ''chatten'' toch best wel makkelijk omdat je dan met meerdere tegelijk kunt ''praten''.

Hij meld mij helemaal niet aan.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 10:00

Msn knalt er echt om de haverklap uit, is wel een ander iets als niet kunnen aanmelden hierboven. Meer mensen last van?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 10:03

Bij mij is het mis met Hotmail! Ik kan de links van Bokt (en andere links) niet aanklikken. Met Firefox lukt het wel!?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 11:32

Maartje1990 schreef:
Tancreda4 schreef:

herkenbaar! dat heb ik opeens ook! afschuwelijk, en ik heb er eerst 2 geaccepteerd ofzo, van ach wellicht iemand die ik ken met een raar emailadres. Weet ik veel? maar nee een of andere vage engelse die m'n msn had van.. wat windows live ofzo? nouja, iedere keer als ik nu een onbekend emailadres krijg doe ik gewoon niet accepteren en dus niet wegklikken maar echt aanklikken dat ik ze niet wil hebben. Tja, meer kan ik ook niet doen. De mensen die dan perongeluk me wel echt kennen en me graag op msn willen kunnen me ook op hyves wel krabbelen ofzo :+

Sinds een week heb ik hier ook last van, word er gek van wil bijna een nieuw mail adres aangaan maken, maar of dat nut heeft???

Van de week had ik ook wat vreemds, dan staat er bovenaan vrienden, en dan staat er een rijtje met mensen die je helemaal niet kent, dan klik je erop en dan staat er messenger contact uitnodigen?

Heb dat 1 x gedaan om te kijken hoe en wat, maar het bleek dat we elkaar niet kunnen, wel komen we uit dezelfde woonplaats. Gek, hebben jullie hier ook last van?