Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Is dat jouw iTunes? Dan is de mijne echt voor gevorderden.
liedje89 schreef:Mientje: heb jij een mac, wanter zit veel verschil tussen de itunes voor mac en windows. Ik kan dat scherm in mijn itunes niet vinden.
Mientjeuh schreef:liedje89 schreef:Ja maar converteren van filmpjes duurt altijd zo lang:p. daar heb ik dus geen geduld voor. Maar ja ik heb nu ook nog een nano, als ik toch voor de touch ga dan is het misschien wel de moeite waard. Het scherm van de nano is eigenlijk te klein om filmpjes op te kijken namelijk.
haha en ik vind het soms al zo irritantdat ik door mijn 7Gb moet bladeren, dat het veel te veel is. (*8GB ipod nano maar staat niet vol:p)
Veel werk?Ik vind het net handig als ik al mijn muziek bij me heb. Ik heb vaak dat ik plots in een opwelling een bepaald nummer of bepaalde band wil luisteren en dan is het altijd leuk als je dat ook kan
Alleen wordt het nu krap, zit al over de 27GB muziek
En daar komt dagelijks nog bij.
leonieswenny schreef:Gaat 'ie zó snel leeg dan? Dat neem ik eens mee in mijn overwegingen om eentje aan te schaffen want dat ik wil ik natuurlijk niet hebben! Of anders even aan een adapter prikken!hoi!
ik heb even een vraagje,
ik heb ipod toutch en naar een uurtje muziek luisteren is m'n batterij helemaal leeg, hoe lang ik hem ook oplaad..
hebben jullie dat ook?