Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:51

Ja, die heb ik ook. :j

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:05

Videora is voor omzetten naar Ipod formaat top! Voor dvds die in Ipod formaat moeten gebruik ik DVDFab..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:24

Saskiaatje schreef:
Is dat jouw iTunes? Dan is de mijne echt voor gevorderden. :')

Nee, dat is gewoon een map op mijn computer. iTunes ziet er net als die van Windows uit: http://i40.tinypic.com/29yl5w4.png .

liedje89 schreef:
Mientje: heb jij een mac, wanter zit veel verschil tussen de itunes voor mac en windows. Ik kan dat scherm in mijn itunes niet vinden.

Ja, het is een Mac maar dan nog slaat je computer een Library-file op. Maar ik zie dat Highwaykind het al heeft uitgelegd.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:48

Had gehoord dat de touch Flash animaties niet aankan? Bummer! :(

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:50

Welke iPod kan wél flash aan dan ?? En flash kan je toch ook gewoon naar mp4/m4v whatever omzetten?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:53

Oh? Wist ik niet... :o Mar hoe kan je dat dan doen? Op welke manier?

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:55

Even kijken welke video converter dan ondersteunt :) ik heb Aimersoft Video Converter, die kan alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:17

Mientjeuh schreef:
liedje89 schreef:
Ja maar converteren van filmpjes duurt altijd zo lang:p. daar heb ik dus geen geduld voor. Maar ja ik heb nu ook nog een nano, als ik toch voor de touch ga dan is het misschien wel de moeite waard. Het scherm van de nano is eigenlijk te klein om filmpjes op te kijken namelijk.
haha en ik vind het soms al zo irritantdat ik door mijn 7Gb moet bladeren, dat het veel te veel is. (*8GB ipod nano maar staat niet vol:p)

Veel werk? :+ Ik vind het net handig als ik al mijn muziek bij me heb. Ik heb vaak dat ik plots in een opwelling een bepaald nummer of bepaalde band wil luisteren en dan is het altijd leuk als je dat ook kan :D Alleen wordt het nu krap, zit al over de 27GB muziek ;( En daar komt dagelijks nog bij.

Ik heb nu ook voort +/- 25 gb aan muziek en 16 gb aan films, heb een grote opruiming gehad in iTunes. Ik ga echt balen als ie vol zit. _O-

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:28

Ik heb laatste ook alles met 3 sterren of minder gedeleted om weer wat ruimte vrij te maken (30GB 5G video) :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:34

Wat ik vooral irritant vind is dat als ik er een cdop heb staan waar verschillende artiesten op staan (bijv soundtrak van film oid) de cd er 10 keer tussen staat en de coverflow dan 9 van die lege vakjes geeft. Waardoor ik alsnog moet lezen en niet gewoon naar de plaatjes kan kijken:p.
Misschien dat een van jullie dit ook wel weet trouwens: Als ik een album aanzet op mijn ipod, krijg ik het plaatje van de cd in beeld met daarnaast de titel van het nummer. Ik heb echter bij veel albums aleen bij het eerste liedje een plaatje. Als hij over gaat naar het tweede nummer zie je alleen zo'n grijs vakje met een muziek noot.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:09

@Liedje - je iTunes kan automatische de CD hoesjes (plaatjes) downloaden :)
en je kan ze ook zelf toevoegen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:12

ja dat doe ik dan ook maar hij zet ze op een of andere manier alleen bij het eerste nummer. Moet ik het echt met de hand bij ieder nummer gaan zetten. of is er ook een snellere manier om dit op te lossen??

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:10

GROM! Nu weet ik het even niet meer: zag ik daar een mooie IPOD Touch glimmen, wat stond daarnáást?? Een IPOD Classic van 120 GB!! Wat nu toch te nemen???

Keuzes keuzes keuzes.................. |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:13

Ik ben meer dan tevreden met m'n iPod classic. O:)
Je gaat dat geheugen echt nodig hebben. :j

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:15

hoi!
ik heb even een vraagje,
ik heb ipod toutch en naar een uurtje muziek luisteren is m'n batterij helemaal leeg, hoe lang ik hem ook oplaad..
hebben jullie dat ook? :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:19

leonieswenny schreef:
hoi!
ik heb even een vraagje,
ik heb ipod toutch en naar een uurtje muziek luisteren is m'n batterij helemaal leeg, hoe lang ik hem ook oplaad..
hebben jullie dat ook? :)
Gaat 'ie zó snel leeg dan? Dat neem ik eens mee in mijn overwegingen om eentje aan te schaffen want dat ik wil ik natuurlijk niet hebben! Of anders even aan een adapter prikken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:22

Ik weet niet of je tegelijkertijd aan het internetten bent oid? Dan lijkt 't me wel mogelijk.
Anders heb je denk ik gewoon een maandag ochtend model en moet je 'm eens terugsturen.

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:22

ik heb alleen liedjes op meer niet ,ben ook dan niet bezig met foto's kijken niks.. hij speelt alleen liedjes af!..

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 14:47

Da zou ik even terug gaan naar de winkel gaan als ik jou was. De gegeven tijd van apple is veel langer. Problemen met een slechte batterij worden bijna altijd erger naar mate je de baterij vaker oplaad.

Als ze je in de winkel waar je hem gekocht hebt niet verder kunnen/willen helpen, kan je ook naar een apple winkel gaan. Daar weten ze veel beter hoe een ipod werkt en kunnen ze je advies geven over dit soort problemen. Bovendien kunnen zij vaak dingen kleine reparaties doen op je ipod. Als je op dat moment nog garantie hebt betaal je dan wel administratie kosten (meetal minderdan 20 euro) maar de service is wel veel sneller.

EDIT: een goede apple winkel kan je vinden door op zoek te gaan op de site van apple naar een premium reseller die tevens een authorised sevice provider is. Deze kunnen je vaak helpen met problemen. (link:http://apple.viamichelin.com/b2b2c/nld/dyn/controller/DLAmbiguous?withCriteria=false&wnoss=true&productId=88552&productId2=143596&productId3=88552&strLocation=Heino&strCP=&c1=&c2=1&c3=&c4=&c5=&c6=&c7=&c8=&c9=&c10=&c11=&c12=&c13=&c14=&viaProduct=2&viaSpecial=-1&ctyorpc=Heino&strCountry=285)

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:27

Moderatoropmerking:
Ik heb enkele reacties verwijderd met betrekking tot het bespreken van downloaden. Dit soort reacties zijn niet toegestaan op Bokt.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:11

hier een ipod vraagje,
sinds ik itunes opnieuw heb geinstaleerd op mijn lappie, kan ik geen nummers meer toevoegen aan mijn ipod..
wat is er aan de hand? :P

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:14

Als je je ipod aansluit komt hij dan in itunes in beeld?
zo ja welke vakjes daaronder het plaatje van de ipod zijn aangevinkt? en begint hij automatisch met synchroniseren anders moet je even op de knop drukken rechtsonderin.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:15

ah oke, ik zal het morgen eens proberen.
dankje! :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:01

Een vraagje..

Vorig jaar zomer de ipod shuffle 2 GB aangeschaft, in eerste instantie ontzettend blij met dat ding maar het begint me steeds meer te irriteren dat je niet kunt zien welk liedje je aan het luisteren bent en dat je dus ontzettend lang aan het zoeken bent voordat je een bepaald nummer hebt gevonden.

Nu wil ik dus een ipod nano, hier kun je toch mappen in aanmaken? Is deze er ook in 2 GB, klinkt stom, maar daar heb ik wel genoeg aan :o
En kan ik die dan gewoon bij de mediamarkt halen?

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:02

Hmm de nieuwe nano is er alleen in 8 en 16 GB. Zowel als in de nieuwe als in de oude nano kan je playlisten aan maken :)