Lori schreef:Even inbreken als meelezer.
Zijn er hier die al eens gecarpoold hebben via blablacar? Niet de bus dus maar meerijden met iemand, hoe is dit bevallen? Het zou een hoop besparen om op die manier naar mijn bestemming te kunnen.
Ik heb op die manier wel eens iemand meegenomen, werkte goed, alleen afspreekpunt en elkaar vinden bleek wat lastig, moest er ook een klein stukje voor om rijden, hierdoor koste het mij al met al best wat extra tijd, en dan van de €7 die iemand bijvoorbeeld betaald, hield ik maar iets van €4 of €5 over, de rest gaat naar BlaBlaCar, dat maakte het voor mij niet echt voor herhaling vatbaar. Dit was al een behoorlijk rit namelijk van 100km+, kortere ritten zal je nog minder over houden. Als het exact op iemands route is, en misschien wel een herhalend iets, bijvoorbeeld voor werk oid, dan is het best praktisch denk ik, maar zou ik ook eerder onderling iets afspreken met die persoon, dat je gewoon wat bijdraagt in benzine bijvoorbeeld.
Overigens heb ik ook de bus wel eens geboekt, die beide keren niet kwam opdagen en een paar uur van te voren gecanceld werd terwijl ik van Londen naar Nederland moest. Sta je dan met je goede gedrag, uitgecheckt en wel van het hostel op straat met je koffer. Moest de volgende dag werken, dus uiteindelijk peperduur vervoer moeten regelen om diezelfde dag nog thuis te komen. Klantenservice van BlaBlaCar interesseert het allemaal helemaal niks, dus als er iets mis gaat, persoon komt je bijvoorbeeld niet ophalen, ga er dan maar vanuit dat je geen gehoor of ondersteuning krijgt van BlaBlaCar.