Bij ons zijn gisteren boven de nieuwe kunststofkozijnen en dubbelglas geplaatst, met horren
Beneden is een paar weken geleden al dubbelglas geplaatst in de bestaande kozijnen, deze laten we binnenkort schilderen.Before, wat er in zat waren gewoon schuifpanelen, net als bij een terrarium:

After:

Voorkant huis:

Vanuit binnen, op de slaapkamer:

En mijn vriend heeft de zolder wand nog dicht gemaakt terwijl ze met de kozijnen bezig waren (er komt nog een 'plint' tegen het plafond dus die kieren daar zijn niet zo erg):

)

Echt niet normaal. Bleek vanuit de kruipruimte te komen waar de vorige bewoners de ventilatiegaten hadden dichtgepurd, echt zo dom. Dus last minute nieuwe ventilatiegaten laten boren en de luiken open laten staan een week lang, en het gekke luchtje wat de hele tijd in huis hing is nu helemaal weg! Echt heel blij mee.
Ik heb nu 9 testers van flexa besteld (humble blush heb ik mijn hoop een beetje op gevestigd), maar misschien hebben jullie nog tips voor andere kleuren/merken? En zouden jullie dan 1 muur een 'kleur' geven of alle muren? Of alles strak wit?
Laminaat is een vrij lichte eikenlook.