Doubtless schreef:We hebben een huis in regio Oss gekochtDichter bij vrienden en schoonfamilie!
Spannend. Leuk Oss. Woont mijn tante.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Nou mijn taxatie is eindelijk bekend. Was wat miscommunicatie waardoor het niet werd doorgestuurd naar de juiste mensen en het dus ook niet bij mij terecht kwam.
Waarde is met mijn verbeteringen sinds 2014 verdubbeld. Wat er uiteindelijk na koopgarant berekening als overwaarde uit komt is ruim de helft meer als dat ik zuinig had geschat.
Kortom, mooi potje om flink de nieuwe woning aan te pakken (kunstof kozijnen + triple glas, nieuwe keuken, elektra fixen etc).
Kortom. Erg tevreden
listiglistje schreef:Ik krijg nu al 2 kennissen via messenger welke op zoek zijn voor hun dochter.
Allebei alleenstaand, moeilijk moeilijk, duur, duur, overbieden en verwachten dat ik het dan misschien met een vriendenprijsje van de hand doe![]()
Je kan ook voor een flat kijken binnen budget.
Ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Suzanne F. schreef:Shiloh schreef:Nou mijn taxatie is eindelijk bekend. Was wat miscommunicatie waardoor het niet werd doorgestuurd naar de juiste mensen en het dus ook niet bij mij terecht kwam.
Waarde is met mijn verbeteringen sinds 2014 verdubbeld. Wat er uiteindelijk na koopgarant berekening als overwaarde uit komt is ruim de helft meer als dat ik zuinig had geschat.
Kortom, mooi potje om flink de nieuwe woning aan te pakken (kunstof kozijnen + triple glas, nieuwe keuken, elektra fixen etc).
Kortom. Erg tevreden
Waar had je de taxatie precies voor nodig? Want je oude huis is getaxeerd en je hebt een nieuwe gekocht?
Fitzroy schreef:O ja, jij doet de bezichtigingen zelf, hè? Succes! Hoeveel laat je er komen?
Ik krijg maandag de sleutel! En ben volgende week vrij om te klussen.