JenniferU schreef:Goedeavond, ik meld me hier even ondat ik een nieuwe smartwatch zoek.
Ik had eerst de samsung galaxy gear (1 denk ik) nu heb ik de galaxy fit 2 (3 jaar terug gratis bij de s20 fe.
Beide horloges hadden last aan t einde met opladen ook na nieuwe bandjes. Beide horloges gingen ongeveer 3 jaar mee. Op zich prima maar zoek nu een opvolger.
Wat ik belangrijk vind ik dat ik notificaties kan lezen, stappenteller en oproepen kan weigeren + berichten kan beantwoorden en uiteraard waterdicht dus ermee kunnen douchen want ik vergeet m af te doen![]()
Liefst wil ik nu een wat meer horloge vorm ipv een rechthoekige.
Budget max €200,- ik heb altijd samsung telefoons gehad.
Wie kan mij adviseren? Welke wel welke niet?
Ik neig naar de samsung galaxy watch 4 40mm rose gold.
Mijn fit 2 gaat ongeveer 4 dagen mee denk ik?
Ik zie toevallig jouw berichtje. Ik had hiervoor een Samsung watch, volgens mij degene die jij noemt. Ik zat indertijd met het dilemma dat de batterij echt slecht meeging van de Samsung en ben toen gaan vergelijken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat goedkoop in dit geval wellicht duurkoop zou zijn als ik weer voor Samsung zou gaan en ben voor een Garmin gegaan: https://www.ing.nl/punten/productdetail/1010462
Ongelooflijk blij mee, batterij gaat makkelijk een week mee, allerlei mogelijkheden met het ding..
En dat terwijl ik echt fan ben van Samsung voor in ieder geval de telefoons. De watches vielen me dus nogal tegen.
Mijn advies zou zijn budget iets op te rekken of even wat doorsparen want het is het geld wel waard.