zonnebloem18 schreef:Oh dat zou wel een ideale oplossing zijn. Ik ga het zeker in gedachten houden.
Is goed!
En anders vind je vast leukerds in de buurt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toverbal schreef:Wat een skatje het nieuwe konijn! Ziet er nog mooi uit ook!
Wat snoep namen betreft,
Mijn kat heette Skittels
Gaat vast knappe baby's maken! 
sporten schreef:Bleu Eyes snoepje Wijngum blauwe ogen
Leuk voor een konijn met blauwe ogen
Smurf is ook leuk
Thanks voor je suggesties!
Érg drukke week... dus pak er lekker een kop thee bij en een heel pak koekjes 
Maar helaas... corona...
Maar eenmaal daar zag ik iets nog veel mooiers!!! En spoiler: de omheining is ein-de-lijk in bestelling!! Het wordt:

En Flits is al niet groot 

Lekkerding dat 't is 

Gekke opa moet altijd z'n dikke neus in je gezicht proppen 

Raar beest 

Elke ochtend zat ie er weer bij.. terwijl we toch echt ons best hadden gedaan op het tussenschot

Bakwerk, wat Jay zo leuk vindt, zat er ook niet meer in
Dus heb ik onder lichte dwang van Kevin een lesje ingepland
En dat was echt het beste idee ever... We zijn weer zo bij elkaar gekomen en sindsdien kunnen we weer heerlijk rijden.. even de ogen geopend...

) om mij weer een stapje verder te helpen met Dije onder het zadel. Ze heeft mij met eerdere trainingspaarden ook altijd veel en goed geholpen, en ook met Dije is het weer een mooie match 

Zelfs Brego mocht mee, want het belooft een lange dag te worden, met wederom een hoop km's...

Halloooo

Tis in ieder geval niet stoffig meer 
Had het topic hier natuurlijk al geshowt, maar mochten jullie nog weer even terug willen kijken 
En zwarte knapzakken op de achtergrond
sureido schreef:Heerlijk om te lezen zo in de vroege morgen.

Prairy schreef:Wat een schatje die storm! Hij heeft echt een heel leuk koppie!
Maar hoe houd jij in vredesnaam die nagels zo mooiNu ben ik een bijter maar zelfs als ze al iets van een randje hebben zijn die altijd zwart

Ben er ook wel erg op gefocust dat het netjes is als ik naar m'n werk ga.. en aangezien ik (normaal gesproken) 4-5 dagen in de week naar kantoor moet, zit het er een beetje in gebrand geloof ik
Zit de hele dag met m'n handen op het toetsenbord, dus ze liggen ook wel continu in de kijkert
Maar.... misschien is 't wel omdat stiekem Kevin alle vieze klusjes doet
En ze überhaupt nooit vies worden hahaha 
rocymax schreef:Wat is Storm een schatjeEn zo mooi jullie bak, ben lichtelijk jaloers hoor
![]()
Leuke update weer!
Maar ooit hoeven ze niet meer in de bak als paddock en kunnen we 'm gewoon netjes houden
Kan niet wachten!!
ik ben helemaal om wat een heerlijk filmpje echt zoooo schattig 
Tof dat je alles hebt doorgelezen
en leuk dat je blijft volgen
Helemaal mijn smaak haha! Lys_PPA schreef:Dat vlekje bij die neus van Storm, zo schattig!
Leuke update weer, ben benieuwd hoe Blue er inmiddels uitziet.

Maar hij is volgens mij niet zo gek veel veranderd 

BarbaraNova schreef:Oh wat een prachtig hek joh, en die Storm, te schattig gewoon.
Wat krijgen je konijntjes voor groente? Ook eens proberen.

En daar doe ik elke keer wat anders bij. Bladeren van bloemkool bijv. of gewoon sla
Of bospeen met vooral heel veel loof.. en dan pluk ik nog wat weegbree, paardenbloembladeren en frambozenbladeren in de tuin
Maar hierboven kregen ze paksoi
Vonden ze héél erg lekker!Olina schreef:Ik heb ook alles doorgelezen na de gezellige avond zaterdag!
Wat een hele gave plek heb jij ook en wat een gave paarden! Leuk dat je ook deels western rijdt. Ik vind dan ook vooral Jay helemaal gaaf zegHelemaal mijn smaak haha!
Ik blijf je zeker volgen
Welkom!
En dankjewel
Ik rijd nu zo'n 2 jaar western (reining) denk ik.. en het is nog steeds wennen
Maar het gaat al heel veel beter en Jay is zo'n goed leerpaard!
En ik vond hem ook héél erg knap
Ging ooit 's mee met een vriendin naar de westernstal waar haar paard stond, daar stond Jay toen ook.. nog hengst
Toen zei ik: "áls ik ooit een Quarter koop, wil ik er zo 1!" en toen beet ie nog in m'n hand ook
Een jaartje later kwam hij te koop, en dat heb ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan
Inmiddels wel geruind, want als hengst wassie echt niet leuk 
En ik niet alleen
Weer allemaal mooie en vooral lekkere konijnenspulletjes
En dan zit er nog zo'n mooi kaartje bij ook
Dankjewel Ipsiedipsie 

rocymax schreef:Wat een lieve fotos weer! Ze lijken ook zo mak, zo uit je hand te eten
Ze zijn ook ontzettend mak
Van de 12 is er 1 die het écht niet leuk vindt om geaaid te worden.. de rest komt meestal naar het deurtje gerend als ik aan kom 
Ipsiedipsie schreef:Heel veel plezier met alles! Het is jullie en de konijntjes gegund.

Inney schreef:Ik vind het zo leuk om je topic te volgen! Alles straalt zoveel plezier uit. En heerlijk, al die nijntjes bij elkaar. Als ik de ruimte heb ooit wil ik er ook wat van het opvangcentrum hier in de buurt adopteren
En ik ben echt fan van Brego, wat een heerlijke lobbes.
Ik word er héél gelukkig van
En dat is helemaal mooi; van het opvangcentrum adopteren
Hij is wel heel erg lief
Maar hij mag van mij z'n puppystreken nu wel vergeten 
DeniseES schreef:Ik moest gewoon 2 updates lezen! Wat een heerlijke verhalen weerjij met je kiwi in die reismand van Storm
en zoveel kitten-spam, wat een lekker ding, je doet elke week 10 bijzondere dingen geloof ik
altijd wat nieuws bij jou
Jaaa, die eerste week dat we Storm hadden ging ik ff los met foto's en filmpjes
Maar het is ook zó leuk, dat jonge grut!
En dan ga ik foto's uitzoeken en denk ik.... hmm, misschien ook niet

DeniseES schreef:
Moet jij niet hooi gaan hoarden?
Maar we doen dat dus elke 10 dagen ongeveer, halen we 1 grote baal