Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Geen idee of dat die benaming herzien is ofzo, of dat het iets lokaals is, maar als ik nu Google op "sleg" dan zie ik alleen maar van die grote hamers en al die hulzen worden palenrammers genoemd
DubbelDun schreef:Heerlijk wat een lol heeft die (en jullie zo te horen)
En wat een bergen plasticHopelijk is nu echt het eind in zicht .
xXutopiaXx schreef:Hahahaha wat een heerlijke filmpjes![]()
En wat een heerlijke knol volgens mij
![]()
Volgens mij hadden de honden inderdaad wel ff een rausplekje nodig, ze zijn zo blij
Jes schreef:Het liefste was hij er in gaan liggen geloof ik
pmarena schreef:Daar krijg je toch zwaar de scheit van zachtjes aan zeg, dat never-ending plastic
Hihi echt weer een koudbloed hoor, die staan er meteen bovenop als ze water zien
Mochten de honden niet eerst even met het badje?
Wel lekker als je iets van een rennetje hebt waar de honden in kunnen rausen als ze dat nodig hebben terwijl ze er in zitten
Nummus schreef:Dailey is wel een handigerd om erbij te hebben zie ik...
Jes schreef:Komen ijzer boeren het niet bij jullie ophalen?
Hier komen ze langs, mogen ze het wel gratis hebben van mij.
Hannanas schreef:Dat je daar je fiets in durft te zetten :p smerig. Het knapt al aardig op nu jullie er flink doorheen gerausd zijn, echt wat verzetten jullie veel werk!
pmarena schreef:Zo lekker aan het rausen geweest weer
Gingen ze makkelijk uit de grond? Hier hadden we rokende koppelingsplaten destijds bij het met de auto er uit trekken van struiken
Jes schreef:Komen ijzer boeren het niet bij jullie ophalen?
Hier komen ze langs, mogen ze het wel gratis hebben van mij.
Kymalin schreef:Wij hebben laatst een oude schuur gesloopt en het ijzer en (klein beetje) koper naar de oud ijzer boer gebracht. Dat bracht nog mooi even 200 euro op. Dus als je behoorlijk wat oud ijzer hebt dan kun je daar nog een leuk zakcentje mee verdienen. Zonde om dat zomaar mee te geven.
daffie1986 schreef:Enkel een vraag over het duivenhok en omdat ik even niet meer weet of het al gezegd is. Dragen jullie eigenlijk wel mondkapjes? Je kunt namelijk flink ziek worden van die duivenpoep.
Zonde van die buxus. Dat snap ik toch niet, dacht altijd dat het de best verkopende struik was bij het tuincentrum, en gratis wil niemand ze hebben. Ik hou er wel van, als simpele groenblijver.