Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Air schreef:Hmm.. de bladeren hangen slap
Ik bedoel ik snap dat ze horen te hangen, alleen toen hij uit het tuincentrum kwam ging het netjes in een boogje en nu is het zo.. treurig..
Air schreef:Haha Jorinda ik laat het je weten, we gaan het eerst nog even proberen.
We hebben een vrij donkere gang, ik zal hem daar eens neerzetten, heb hem net een wat grotere binnenpot gegeven.. eens kijken hoe hij het nu gaat doen
Ik heb geen zelfbeheersing.. naar de Tuinland voor moederdagcadeautje.. uhm ja maar.. deze wil ik!
[ [url=m/7ZxMGK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Epipremnum, ik kan niet vinden hoe hij exact heet, want de normale Variegata is met gelig/lichtgroen(die hebben we ook).
Ookal zeggen veel dat de Scindapus hetzelfde is als de Epipremnum merk ik dat onze Epi het beter doet en makkelijker is.
_Karlijn schreef:Air schreef:Haha Jorinda ik laat het je weten, we gaan het eerst nog even proberen.
We hebben een vrij donkere gang, ik zal hem daar eens neerzetten, heb hem net een wat grotere binnenpot gegeven.. eens kijken hoe hij het nu gaat doen
Ik heb geen zelfbeheersing.. naar de Tuinland voor moederdagcadeautje.. uhm ja maar.. deze wil ik!
[ [url=m/7ZxMGK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Epipremnum, ik kan niet vinden hoe hij exact heet, want de normale Variegata is met gelig/lichtgroen(die hebben we ook).
Ookal zeggen veel dat de Scindapus hetzelfde is als de Epipremnum merk ik dat onze Epi het beter doet en makkelijker is.
Ik denk de Epipremnum Queen Marble? Ik heb er een stekje van staan
Spirit schreef:Eelmo schreef:Spirit, springstaarten (Collembola in het moeilijk) zijn kleine, ongewervelde bodemdiertjes die van o.a. schimmels levenZe zijn niet schadelijk voor je planten, maar verbeteren dus je bodem in zo'n terrarium. Ik weet niet hoe makkelijk ze te bestellen zijn, maar ik weet wel dat mensen ze in dit soort dingen gebruiken. De makkelijkere optie is misschien om gewoon een betere afwater laag te creeren onderin je glas, met kiezels of hydrokorrels ofzo
Zo makkelijk klinkt dat niet vind ik.Speciaal een kant en klaar terrarium gekocht zodat we niet hoefden te prutsen. Krijg je dit.