Ben ook gek op dat soort spullen! Van die rood-wit geblokte gordijntjes en van die staldeuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:http://www.parketenlaminaat.nl te Den Haag.
Bloempje, ik wil echt niet vervelend zijn, maar ga het toch
zeggen, early dew en lime gaat hem niet worden hoor, dat vloekt de tent uit![]()
madeliefw schreef:Mooi huis bloempie.
Hier hebben we ook nog niet genoeg lampen. Ik wil links boven de bank nog een moderne wandlamp of een staand lamp links van de bank. Verder hangt er boven onze eettafel nu 1 lamp. Hier heb ik er nog 1 van en deze komen samen boven de eettafel te hangen (hangt nu niet recht erboven). We zijn erg blij met de kleur groen op de muren. Als iemand wil kan ik wel opzoeken welke kleur het is. Het is donkerder en frisser dan early dew. Ik vind dat interieurstylist Femkeido echt mooie ontwerpen maakt. Helaas kan ik dat niet betalen. De echte octo lamp kost 800 euro en deze lamp heb ik bijvoorbeeld voor 100 euro kunnen kopen. De echte Hay tafel is wel nieuw, maar de witte kuipjes zijn van marktplaats.
Een paar vragen:
We willen drie witte stoelen laten staan en drie gekleurde stoelen erbij. Iemand suggesties? Bij de kwantum hebben ze lichtroze stoelen, die lijken me mooi, maar ook de eames replica in een lichte kleur lijkt me mooi. Of juist een stoel in camelkleur, bijvoorbeeld die van zuiver.
Verder hebben we ideeen nodig voor boven de bank. Ik wil daar denk ik rechts een rekje hebben. En dan boven de bank een lange plank welke je met plankdragers van stoermetaal.nl kan ophangen. Maar zou ook wel het stuk muur achter de bank willen verven. Maar alleen achter en boven de bank en niet bij de verwarming aan beide kanten. En ik twijfel om boven de eettafel aan de muur ook nog iets te hangen. Misschien is het zo wel mooi als straks beide lampen hangen.
[img]m/te7buo.jpg[img]
[img]m/JLXFHL.jpg[img]
[img]m/DifdXU.jpg[img]
GamblersCup schreef:Poeh hee, jullie hebben allemaal zoveel geld gestoken in vloeren, muren, verbouwen, meubels... kom ik straks aan met mijn tweedehands meubelhokkie... in ouderwetse stijl, want dat vindt ik zó gezellig... durf straks bijna geen foto's te plaatsen! En dan zijn mijn muren ook nog niet gedaan, en de vloer ook nog niet...
GamblersCup schreef:Nou, dan is mijn smaak gewoon heel anders ha ha ha! Ik hou van ouwe troep, het ademt gewoon gezelligheid... en ik hou van donker. Maar goed, dat is ook de reden dat ik straks jullie meningen nodig heb wat de kleur op de muur betreft, ik ben mijn paarse muur helemaal zat en het past ook niet met de meubels die ik nu heb.
Ik werk heel veel, en 's avonds ben ik dan op stal... heb nog geen kans gezien het zó op te ruimen dat jullie ook zien wat de bedoeling isMaar ze komen echt!
ClaudiaHS schreef:Ceetje wij zitten beneden al op beton dus zullen moeten gaan frezen.
Enig idee wat jullie toen dat heeft gekost het aanleggen van vloerverwarming?
Wij hebben een nieuwe ketel sinds vorig jaar maar ook een huis van ruim 350m2.
Badkamers en keuken hebben al vloerverwarming.
GamblersCup schreef:Poeh hee, jullie hebben allemaal zoveel geld gestoken in vloeren, muren, verbouwen, meubels... kom ik straks aan met mijn tweedehands meubelhokkie... in ouderwetse stijl, want dat vindt ik zó gezellig... durf straks bijna geen foto's te plaatsen! En dan zijn mijn muren ook nog niet gedaan, en de vloer ook nog niet...
GamblersCup schreef:Nou, dan is mijn smaak gewoon heel anders ha ha ha! Ik hou van ouwe troep, het ademt gewoon gezelligheid... en ik hou van donker. Maar goed, dat is ook de reden dat ik straks jullie meningen nodig heb wat de kleur op de muur betreft, ik ben mijn paarse muur helemaal zat en het past ook niet met de meubels die ik nu heb.
Ik werk heel veel, en 's avonds ben ik dan op stal... heb nog geen kans gezien het zó op te ruimen dat jullie ook zien wat de bedoeling isMaar ze komen echt!
Ceetje_bokt schreef:GamblersCup schreef:Poeh hee, jullie hebben allemaal zoveel geld gestoken in vloeren, muren, verbouwen, meubels... kom ik straks aan met mijn tweedehands meubelhokkie... in ouderwetse stijl, want dat vindt ik zó gezellig... durf straks bijna geen foto's te plaatsen! En dan zijn mijn muren ook nog niet gedaan, en de vloer ook nog niet...
Je bent mal GC. Sowieso ben ik blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Onze meubels komen voor een groot deel bij de bouwmarkt vandaan. Dus duur? Nee absoluut niet.
Ik verbaas me er altijd over als mensen, als ze gaan verhuizen, alles nieuw kopen. Daar ben ik a. Te krenterig voor en b. Ik ben okk wel gehecht aan meubels. De witte vakkenkast gaat er overigens donderdag wel uit (weggeefhoek op fb) want vrijdag komen er twee nieuwe kasten (van de Karwei) hout met zwart. Ik ben benieuwd.