Samsung Galaxy S7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 19:09

Instellingen - display - eenvoudige stand?

Bij een andere telefoon een keer gehad dat je hem na het uitzetten van de eenvoudige stand/aanklikken normale stand even opnieuw moest opstarten als ie m niet gelijk veranderd.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-18 21:52

Blacky94 schreef:
Instellingen - display - eenvoudige stand?

Bij een andere telefoon een keer gehad dat je hem na het uitzetten van de eenvoudige stand/aanklikken normale stand even opnieuw moest opstarten als ie m niet gelijk veranderd.

Bedankt! Opgelost!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 11:20

Ik ga het hier ook nog even vragen :) Ik heb met spoed een nieuwe telefoon nodig en wil graag de s7. Iemand nog eentje over/liggen die weg mag?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 12:17

amado7 schreef:
Ik ga het hier ook nog even vragen :) Ik heb met spoed een nieuwe telefoon nodig en wil graag de s7. Iemand nog eentje over/liggen die weg mag?

Facebook marktplaats...
Nieuw in de winkel :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 12:20

Tot 50 km niet enorm veel hoor, vanaf midden nederland gezien maar heel weinig helaas. Ook Facebook al oproepjes staan maar weinig reacties vandaar hier mijn vraag. :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:45

Ik wil ook gaan voor een 9.
Telefoon heeft altijd in een case gezeten en is zo goed als nieuw, ook de doos heb ik nog met toebehoren.
Stuur me een pb als je interesse hebt, ik woon in het midden van het land.
Laatst bijgewerkt door chanicha op 28-04-18 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:59

Gister mijn cameralens stuk laten vallen :(
Iemand een idee hoe duur dat is als je het goed laat maken? Ik heb nog een jaar garantie dus wil het niet gokken om hem slecht te laten repareren

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:42

Kan je het niet verhalen op je inboedelverzekering kitlover?

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 22:00

Oh, dat zou misschien kunnen even kijken of dat gaat :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 01:05

Ik heb ook een scheur in de camera zitten aan de achterkant , hij doet het gelukkig nog goed :=

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 10:55

Oh help, ik ben bang dat mijn edge kuren heeft :(

Hij geeft steeds als ik mijn scherm wil ontgrendelen melding dat de proximity meter faalt. Maar als ik mijn toestel test met *#0*# werkt het prima. Verder heb ik ook geen aanwijsbare slechte functies.

Wel is mijn camera glas gesneuveld op koningsdag, wil het steeds laten repareren maar ik heb geen zin om een dag onbereikbaar te zijn vanwege werk.

Wie weet waar hij last van heeft? :(

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 10:59

Ik mag komende zaterdag verlengen. Heb nu een s6 edge. Zou graag voor een andere Samsung gaan. Maar geen edge.

Nu heb ik de keuze uit de s7, s8 en s9
Qua prijs is de s7 uit mijn hoofd zo'n 6euro per maand goedkoper dan de s8. Ik hoef niet perse de s9

Wat zouden jullie aanraden? Is de s8 in verhouding veel beter dan de s7?

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 11:39

Wat ik merk in mijn omgeving is dat de s7 niet veel onderdoet voor de s8. Anders kan je bijvoorbeeld de specificaties bij coolblue laten vergelijken

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 13:45

Nou ik had de s7 en ben naar de s8 gegaan maar had liever even gewacht en de s9 genomen. Ik ben niet kapot van de s8, er is niet veel verschil met de s7 vind ik.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 13:51

Van wat ik begreep zit er nog minder verschil tussen de S8 en de S9. Alleen de camera was beter dacht ik.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 13:58

goldenarrow schreef:
Van wat ik begreep zit er nog minder verschil tussen de S8 en de S9. Alleen de camera was beter dacht ik.

Precies daarom ben ik van de s7 naar de s8 gegaan. Vond het het prijsverschil tussen de 8 en 9 niet waard in vergelijking met de verschillen...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:13

Even een schop omhoog..

Inmiddels alweer bijna toe aan vervanging maar de S7 moet het toch nog een paar maanden volhouden, wat ie ook keurig doet tot een paar weken geleden want ineens verdwijnen er allemaal meldingen? :? Het begon met Telegram maar inmiddels gaan de Whatsapp meldingen en RTL pushmeldingen er ook al vandoor.. Heel vervelend want ik mis zo heel wat berichten -O-

Iemand die dit ook al eens gehad heeft en een oplossing heeft?
Alle instellingen staan goed, zowel die van de apps als de telefoon zelf. Dat heb ik inmiddels wel 10x gecheckt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:49

Het valt mij op dat mijn Samsung S7 ineens vanuit de standby aan gaat, en dit doet ie eigenlijk de hele dag door.

Zelfs met het hoesje 'af' gaat ie ineens aan, en dan een aantal secondes later weer uit.

Volgens een collega lag het aan de viezigheid op mn beeldscherm, maar dat maakte niks uit...
En net nog helemaal volledig uit gedaan en weer aangezet, en deed ie het weer.

Kwam ook ineeens geluid uit mijn telefoon, en toen ik keek was Google Play aan gegaan terwijl ik de S7 naast mij lag.

Merk nu wel dat ie het niet meer doet qua aan-uit-aan-uit etc gaat, ik had na het werk na 11u iets van 70% misschien wel iets minder.

Ik weet dus niet waar het aan ligt....

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:33

Siggislief schreef:
Het valt mij op dat mijn Samsung S7 ineens vanuit de standby aan gaat, en dit doet ie eigenlijk de hele dag door.

Zelfs met het hoesje 'af' gaat ie ineens aan, en dan een aantal secondes later weer uit.

Volgens een collega lag het aan de viezigheid op mn beeldscherm, maar dat maakte niks uit...
En net nog helemaal volledig uit gedaan en weer aangezet, en deed ie het weer.

Kwam ook ineeens geluid uit mijn telefoon, en toen ik keek was Google Play aan gegaan terwijl ik de S7 naast mij lag.

Merk nu wel dat ie het niet meer doet qua aan-uit-aan-uit etc gaat, ik had na het werk na 11u iets van 70% misschien wel iets minder.

Ik weet dus niet waar het aan ligt....

Probleem opgelost. Kwam door een bepaalde app.