Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:Morganlefay schreef:Volgens mij slaat de meter wat tandjes over.
Tot zover heb ik het de meter nog niet zien doen. Maar dat er iets niet klopt is duidelijk. Mij lijkt dat er geknoeid is met de meter.
lifaya schreef:ik werkte vooral avonden en heb meestal maar 1 spaarlamp aan als ik thuis ben. ben ik van huis staat alles uit. ik verbruik nu net zoveel als toen
bigone schreef:lifaya schreef:ik werkte vooral avonden en heb meestal maar 1 spaarlamp aan als ik thuis ben. ben ik van huis staat alles uit. ik verbruik nu net zoveel als toen
Ik wil je niet beledigen maar jij hebt overal een antwoord op waarom dit verbruik niet kan, zorg er morgen voor dat je alle bellen laat rammelen want je kunt hier wel vertellen wat het onmogelijke verbruik is maar je schiet er niets mee op. Wij kunnen je alleen vertellen dat je echt moet gaan ijken, dat heb je al veel te lang op zijn beloop gelaten( mijn mening). Als je zo meteen daar mee om de oren word geslagen door Oxxio dan kun je niet echt een verklaring hiervoor geven behalve dat je de ijking zelf moet betalen al de meter goed blijkt. Daar hebben zij totaal geen boodschap aan, bel morgenochtend direct met de betreffende instantie en zeg erbij dat het echt met spoed moet gebeuren. je kunt dan wel zeggen dat je eerst de rekening wel voldoet om naderhand je geld terug te krijgen, nu, ik wens je daarbij veel sterkte. Er zijn rechtszaken met energie bedrijven gevoerd voor een veel minder bedrag. De zoon waar ik het over had betaalde 15 euro per maand en kreeg zelfs daarvan terug. Kijk wat je leveringskosten per maand zijn (staat op factuur) en tel daar 25 euro per maand bij, dan heb je een redelijk bedrag om van uit te gaan wat jij aan elektra kwijt bent en dan schat ik het nog hoog in. Doe anders op Gaslicht.com een test, dan weet je heel snel wat je maand bedrag zou moeten zijn.
dit abnormale verbruik speeld nu ca 5 jaar, dus als er word afgetapt zijn het niet mijn directe buren. Simpel as that. Ik weet wat best dat aardige mensen ook crimineel zijn, hell, ik ging er vroeger mee om, maar ik weet zeker dat het niet aan mijn directe buren ligt.
Buren boven mij, tjah, ben daar niet binnen geweest maar heb er goed contact mee. De mensen verder in mijn straat ken ik niet, maar daar zou het nog best mee mogelijk zijn. Zijn een hoop vage typjes waar ik het iig wel van zou verwachten. Ik hoop gewoon dat het om een kapotte meter gaat. Maar jah, ik sluit niks uit. Dáárom hoop ik nou eindelijk morgen die fraude inspecteur te kunnen spreken. Dat mocht er idd afgetapt worden, dat dit dan word gevonden. Want dan zou dit nog steeds aan de gang zijn gezien mijn nog steeds hoge verbruik.