Remark schreef:Geryon schreef:Als je ze dan uit elkaar haalt, maak je hun wortelgestel stuk en dan is de kans kleiner dat ze nog wel blijven leven. Je kan ze beter in hun eentje ergens in zitten tot je geschikte potten hebt (zoals in bekertjes zoals een bokker hier doet!).
Of bedoel je dat je ze voorgoed met zn allen in een te kleine pot hebt gedaan? Dan blijven de plantjes klein en is de oogst niet echt goed.
Ik heb echt geen idee hoe lang ik die aardbei al heb, ik ben niet goed in gokken maar ik gok een week
Ja bij mij staan me broccolies al in de definitieve pot. Maar maakt me dan ipc niet uit of ik 10 klein broccolietjes heb of 3 grote. Maakt voor de smaak verder geen verschil toch?
Ik hoop dat mijn aardbeitjes ook snel ontkiemendie staan nu 3 dagen denk ik dus duurt nog wel ff.
Ik zie nu in wat voor bak je hebt staan. Als je ze daar allemaal in houdt ga je zeer waarschijnlijk geen oogst krijgen. Je moet voor de gein eens kijken hoe groot één brocolliplant moet kunnen worden

Trouwens als je plantjes verstopt dan kan je het beste ze tot aan de blaadjes in de grond stoppen als ze een lang stengetje hebben.
De kropsla is hier echt helemaal fout aan het gaan, door de warmte is die veel te veel de lucht in geschoten en ligt nu plat