die elastiekjes was niet echt wat, 50 voor 79 cent. Ik dacht dat ze er daar hadden met geur, glow in de dark enz maar dat is dus niet
Abracadabra9
Geplaatst: 29-04-14 15:41
Zo, ik ben ook weer thuis van de action
- 2x T-shirt (zwart en wit) - 2x longsleeve shirts (zwart en wit) - sporttop racerback - 6 rollen inpakpapier (metaalfolie en geschenkpapier) voor scrapbook achtergrond - washitape - decoratielint
Ennnn... Een flesje 7-up cherry
Michelle_96
Geplaatst: 29-04-14 19:09
Yom schreef:
die elastiekjes was niet echt wat, 50 voor 79 cent. Ik dacht dat ze er daar hadden met geur, glow in de dark enz maar dat is dus niet
Jawel die hebben ze wel als goed is.. Ik heb ze in Meppel gisteravond nog ingevakt.. Die met 50 elastiekjes is met regenboog toch? Dat is wel erg slechte kwaliteit en moeilijk vergeleken met die zakjes
Nee. Heb wel weer graszaad, mest en kalk gekocht voor het 'gazon'. Vorige bewoners hebben er een potje van gemaakt en ik wil dat zo goedkoop mogelijk zien te herstellen
Zucht vandaag in 3 actions geweest. Loomelastiekjes zoeken..... nergens he! Hillegom uitverkocht Nieuw Vennep uitverkocht Glanerbrug waren ze nog niet binnen gekomen.....
MarlindeRooz
Geplaatst: 01-05-14 22:06
Niene87 schreef:
Zucht vandaag in 3 actions geweest. Loomelastiekjes zoeken..... nergens he! Hillegom uitverkocht Nieuw Vennep uitverkocht Glanerbrug waren ze nog niet binnen gekomen.....
ik heb in "mijn" action(amsterdam bij de RAI) ook gekeken, maar daar waren ze ook niet.. heb het nog gevraagd en die mevrouw keek me raar aan en wist niet wat het was.. dus denk dat ze nog niet binnen waren..
Die bandjes worden erg slecht geleverd, wij bestellen elke dag wel 10 dozen en af en toe krijgen we wat. De doosjes waar ook een houder bij in zat is niet bestelbaar meer.