Voordeel als ik hier een echt merk cola/ice tea koop ik de flessen in NL kan inleveren en er statiegeld op terug krijg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ja alleen voor mij is het besparen ... omdat ik het hier niet betaal en je bepaalde flessen in NL wel gewoon kan inleveren. En aangezien ik daar toch elk weekend ben
_bloempje_ schreef:Ik las hier iets over afval. Wij betalen nu nog eens extra per leging van de grijze container. Zo stimuleren ze dat je afval gaat scheiden.
Dimple schreef:Omdat je plastic toch apart moet afvoeren bedoel je? Ben bang dat als ze het afschaffen op plastic flessen iedereen het gewoon bij vuilnis kiept, toch?
Ben je ziek MZ? Wat heb je?
joyce2 schreef:Ach, wij zien de flessen als een tegoedbon. De frisdrank willen we toch al hebben, je betaald de prijs, net als bij elk ander artikel en als je de verpakking weer inlevert krijg je geld. Mooi toch? Zou van mij wel bij meer artikelen zo mogen zijnIk vind het altijd weer lekker als ik bij de kassa sta en ik heb een bonnetje waardoor we weer wat "korting" krijgen.
manzano schreef:Als ik heeeeel eerlijk ben kan ik me om dat soort dingen totaal niet druk maken
Net zoiets als E-nummers enzo