Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus__ schreef:Iemand vroeg laatst om Uggs, ik een advertentie op de hoofdpagina, dus dit lijkt mij wel betrouwbaar?
Is ook van een bekende winkel o.i.d.
http://www.ebay.com/rpp/fashionvault/sh ... 5574034610
Het lijkt mij wel een risico om Uggs via Ebay te kopen, grote kans dat ze bij de grens het door hebben en je het prijsverschil moet betalen als de postbode voor de deur staat.
Ik heb dit wel eens gehad met sneakers, was maar €25 euro dus dat was nog te doen, maar met Uggs is het verschil snel groter denk ik.
Niek123 schreef:Nee helaas, al een tijdje niet meer.Hallo,
Weet iemand ook of er weer make up organizers zijn bij de Action? Ze hebben ze namelijk een poosje gehad, maar de laatste tijd niet meer gezien.
[ Afbeelding ]
Ginootje schreef:Samsie schreef:Alleen van die dunnere zwarte handschoenen en ze hebben skihandschoenen, maar nooit helemaal zwart vaak met roze, groen of grijze erop.
Dat is met 5 vingers zeker?
carmenbrum schreef:Heb net de lederdoekjes gebruikt, fijne, handige dingen, en ze rúiken lekker!!
Misschien een beetje vroeg, maar mag ik het volgende topic ook openen? Dan ga ik 'm heel uitgebreid maken en nu alvast beginnen met foto's maken met beschrijving..
Jolien87 schreef:carmenbrum schreef:Heb net de lederdoekjes gebruikt, fijne, handige dingen, en ze rúiken lekker!!
Misschien een beetje vroeg, maar mag ik het volgende topic ook openen? Dan ga ik 'm heel uitgebreid maken en nu alvast beginnen met foto's maken met beschrijving..
De OP is nu toch al heel uitgebreid? Volgens mij kan daar nauwelijks nog iets bij aan informatie.