Over die fleecedekens; als ik bij de ikea ben neem ik er altijd wel wat mee, zo'n lichtblauwe voor € 1,35! Ook prima te gebruiken als fleecedeken www.bliksemlady.webklik.nl kijk bij creatief
Mauve7
Geplaatst: 25-06-12 17:45
Ashleytjuhh schreef:
Zocht iemand die flextube van 40 liter niet?
Ja !
123321
Geplaatst: 25-06-12 18:42
Winegum schreef:
Weet iemand of ze gekleurde enveloppen bij de Action hebben?
Ik zag vandaag gekleurde enveloppen(allerlei kleuren) bij de bruna, iets meer dan 1 euro
trishvm
Geplaatst: 25-06-12 21:25
ik ben nog steeds op zoek naar 3 krijtbordjes die ze onlangs hadden,waar zijn ze nog? (ik heb ze voor de boxen hangen met naam paard en vadersnaam)
vandaag ook weer lekker inkopen gedaan, nog maar even een nieuw hoeslaken en slaapzak gekocht voor de ponykampen. Zaklamp, shampoo etc overal maar ff wat extra van gehaald zodat ik me tas vast kan gaan pakken voor vrijdag. Vandaag niet eens wat lekkers meegenomen
Weet iemand of ze bij Action Winterswijk nog wel skippyballen hebben? Dan zou ik mn vriendin kunnen vragen er 1 te halen Goh, zag dat haarserum.. Ga dat binnenkort ook maar eens proberen! Heb nu zo'n oranje fles staan van 12,50, maar als die leeg is koop ik ook van dat serum als ik jullie ervaringen hoor zeg!
als je van nepbont of bontgekleurd houdt hebben ze leuke tassen
vandaag van die opvouwbare jerrycans gehaald van 10 liter, ideaal voor de winter. net al geprobeerd daar ze op een wei staan waar de waterpomp kapot is, en ze zijn echt heel fijn in gebruik
Weet iemand die touw van de action heeft en touwteugels of het touw van de action soepel genoeg zou zijn om touwteugels van te maken of is het nog te hard voor.
nikiet
Geplaatst: 26-06-12 21:05
hebben ze bij de action ook feestverlichting??
_Jody_
Geplaatst: 27-06-12 00:02
Verkopen ze bij de action componentenlijm of strasslijm?
Jildau
Geplaatst: 27-06-12 00:09
De hemdjes die nu in de aanbieding zijn voor 2,50 zijn top! Heerlijk voor onder je kleding want ze zijn glad en heel elastisch. Aanrader! Wel maat kleiner nemen.
Volgens mij liggen bij de tuinspullen nog wel lampjes voor buiten, maar weet niet of dat in elke action zo is. Lijm ligt geloof ik bij de knutselspullen, maar componentenlijm...dat weet ik niet.
Voor de action medewerkers: Komen de losse wijnglazen nog weer terug of zijn ze uitlopend? Hier hebben ze nl de kleinste niet meer...
carmenbrum
Geplaatst: 27-06-12 08:06
Over dat haarserum, dat ga ik vanmiddag ook maar eens halen! Ik las dat je kan verdunnen; met hoeveel water dan? Moet het water heet zijn of juist niet? Hoe lang is dat houdbaar? Ga ook maar even langs de Intertoys voor een skippybal, zijn in de aanbieding voor 4 euro en bij onze Action zijn ze op En een zwarte spuitbus bij de action, ik ga een dazenvanger maken Hebben ze bij de Action ook klamboe's?
waarom zou je het willen verdunnen? je pomt wat op je hand, verdeeld het over twee handen en masseerd het in jou of je paard zijn haar, daarna je handen wassen of even afvegen aan een babydoekje als je geen water bij de had hebt het haar doorborstellen en klaar. ik denk dat je als je het verdunt de werking juist veel minder is.
Sonja_vR
Geplaatst: 27-06-12 12:35
SimoneDV schreef:
kuub is dat toch? Niet cub?
ik zat in het engels te denken(cubic square) , maar idd, nl is kub, maar hey...cupcake is ook engels
carmenbrum
Geplaatst: 27-06-12 12:52
Omdat ik het handiger vindt om iets van een spray te hebben, wat ik nu ook heb in zo'n oranje fles en las in de OP dat er dat meer deden.. Ik ben er vandaag even geweest maar geen haarserum meegenomen.. Er was ook nog zo'n grijze fles en de spray, waarom niet gwn de spray? Werkt die minder goed? En wat is die grijze fles die erbij staat dan?
barbar
Geplaatst: 27-06-12 13:19
die spray schijnt niet zo goed te werken. ik dacht ook altijd dat een spray handiger zou zijn, maar na dat ik aan de serum gewend ben geraakt hoef ik geen spray meer, ik vind de serrum ook veel zuiniger in gebruik.
ik ben trouwens vandaag ook maar eens weer naar de action geweest. heb maar eens de vloeibare oogschaduw gekocht om te proberen, ik had altijd zoiets van loreal maar die verkopen het niet meer (was een soort van longlasting oogschaduw wat voor mij ideaal is omdat ik nogal eens aan mijn ogen zit en gewone oogschduw er dan weer af smeer). de vloeibare oogschaduw van de action blijkt net zoiets te zijn, heb het op mijn hand geprobeerd en na droging kan je er zoveel overheen wrijven als je wilt maar het gaat er niet af. ben dus erg blij en ga nog meer kleuren halen.
Laatst bijgewerkt door barbar op 27-06-12 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt