Tellie schreef:Je wimpers föhnen?
Extra extra volume?
Krulborstel erbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin schreef:Weet iemand hier of ze bij de action van die soort klappers hebben: 2 rings en dan geen harde kaft maar zo'n zachte, dunnere kaft.
Als iemand begrijpt wat ik bedoel en weet of ze die bij de action hebben.. graag
Miepie77 schreef:Ellee schreef:Ik heb de volume mascara nog ongebruikt in m'n tas zitten. Borsteltje lijkt erg op eentje van Max factor maar die is 15 euro duurderKan m voor die euro iig even proberen!
ik heb deze ook en ben er erg blij mee, geeft een mooi effect en blijft goed zitten
_Jody_ schreef:Weet iemand of die leuke regenlaarzen nog terug komen? Want bij ons hebben ze nog maar een paar en dat zijn kindermaten![]()
Ga zaterdag naar military boekelo en denk dat het daar dan wel lekker nat is en laarzen lijken mij dan wel handig, iemand enig idee waar ik nog meer leuke regenlaarzen voor niet teveel geld kan halen?
Yinthee schreef:Nee, je bedoelt toch gewoon zulke?
http://www.axcent-international.eu/cont ... 222xxb.jpg
van die flexibele zegmaar, van plastic-achtig spul.
_Jody_ schreef:Weet iemand of die leuke regenlaarzen nog terug komen? Want bij ons hebben ze nog maar een paar en dat zijn kindermaten![]()
Ga zaterdag naar military boekelo en denk dat het daar dan wel lekker nat is en laarzen lijken mij dan wel handig, iemand enig idee waar ik nog meer leuke regenlaarzen voor niet teveel geld kan halen?