Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat ziet er dus niet meer uit, hebben zojuist structuurverf gekocht met een kleurtje van flexa... die ik dus even niet zo gauw op internet kan vinden haha

Super leuk die uiltjes!
) maar dat fel roze haalde wel op, de inrichting ansich is namelijk best donker (ik wilde graag dat broquante, veel wit, vrouwelijk, maar vriendje vind dat vreselijk en dus ben ik naar het andere uiterste gegaan, wat veel meer vriendjes dan mijn smaak is
maar uiteindelijk ben ik kei blij met het resultaat ).
heb nu wel al roze en paarse kaarsen staan in combi met grijs,zwart en wit, dat lijkt wel mooi.
) maar hij past hier perfect
cindybijl schreef:mooi eleionomae! wat heel mooi en mkkelijk is, is een mooi kleurrijk bos bloemen neerzetten, maakt ook meteen sfeer
. Bij mijn ouders staan ook altijd bloemen in huis en ik heb dat altijd als prettig ervaren
Dieuwke_ schreef:Wat een prachtige vloer Eleionomae! Welke is dat als ik vragen mag?
manzano schreef:Wat een grappige hoek-stoel![]()
Idd wat meer kleur maakt het net wat frisser. Kan met kleine dingetjes (kaarsen bijv.... die op tafel zijn ook donker).
Wel leuk hoor.
Is er een reden dat jullie de vloer in de breedte hebben gelegd ipv de lengte (met het licht mee)??
dat had ik ook toen bleek dat we die vloer niet door het hele huis gingen leggen, sh*t wat moet er dan in?!! gelukkig was net de Carpet Right bij ons open gegaan en die heeft echt mooie vinyl vloeren