suuzepuus schreef:Citaat:Maandverband voor de hond? Hoe zie je dat voor jeDaar heb ik namelijk nog nooit van gehoord haha.
Loopshond, onderbroekje aan, maandverbandje erin..... niks raars aan hoor!!!
Alleen vind ik maandverband erg dik voor een hond en heb inlegkruisjes gebruikt.
nou sorry, in mijn wijk heb ik nog nooit een hond met een onderbroek aangezienen ik heb zelf ook binnenhonden, maar als ze het pikt, waarom niet
Buiten doe je natuurlijk het broekje uit..... hahhaa plast lastig anders!!
Wij hebben een erg ruime keuken met plavuizen waar de hond lekker mag druppen als ze loops is. Maar in de woonkamer ben ik er ook niet blij mee. We hebben een grote hond en wat eruit komt wil je niet tegen je bankstel en tv hebben als ze zich uitschudt!!
Nee inderdaad buiten heeft ze het niet aan.

Ze is een oud duitse herder van 8 maanden erg groot al voor haar leeftijd dus dun maandverband gaat gemakkelijk.
Omdat we een houten vloer in huis hebben en ze af en toe druppelt als ze gaat zitten is een broekje aan wel zo handig en ze blijft er netjes af.
Anders moet ik steeds achter haar aan lopen met een natte lap om de vloer schoon te maken.
Als ze snachts in de bench gaat heeft ze het niet aan en houd ze zichzelf ook goed schoon.