Iemand hier positieve of negatieve ervaringen met fotobehang online bestellen Ik ga zo even speuren, mijn vriend krijgt een Ying Yang teken op het behang maar goed eerst even polsen hier of er ook ervaringen zijn die gedeeld willen worden
Elisah1989
Geplaatst: 18-05-11 15:52
Ik ben opzoek naar degene die van de gave industriele lampen boven de eettafel had hangen! Ik geloof bij de Ikea vandaan, maar weet het niet meer zeker...
Ik ben zaterdag overgegaan, maar zijn nu nog niet helemaal klaar. Woonkamer en eethoek/keuken zijn klaar, maar in de hal en slaapkamer moeten de plinten nog. Ook moet er in de hal nog 1 kastje opgehangen worden maar dat komt wel Zal eerdaags even fotos maken.
Mizsz_Kitty, wat leuk zeg! Jullie zijn snel gegaan! Ben heel benieuwd naar foto's!
Wij tellen gewoon verder af hihi, nog 9 dagen! Hadden jullie vooraf ook al schoonmaakspullen etc gekocht? Wij wonen nog thuis en hebben dus nog helemaal niets , ook geen bezem enzo. Maar misschien is dat toch wel handig?
Ik heb al drie weken de sleutel, en ga vandaag pas schoonmaakspullen kopen. Heb het ook nog niet nodig gehad, weet niet in welke staat je huis is? Ik ben drie weken bezig geweest met schilderen, dus meer dan kwasten, verf, schuurpapier en ontvetter had ik niet nodig.
Staat van het huis is slecht.. Alles moet eerst gesloopt worden.. En daarbij geven we 3 dagen na de overdracht al een housewarming in een leeg huis.. En zoals de wc wil ik sowieso even goed schoonmaken..
Ik had wel schoonmaakspullen staan ja voor de keuken, die werd wel gebruikt al was het maar om broodjes te smeren en de wc inderdaad, wel fijn als die schoongemaakt wordt
pullaar
Geplaatst: 23-05-11 10:19
Lang geleden dat ik nog in dit topic geweest ben, te druk met andere dingen, ondertussen hebben we twee schattige veulentjes. Ik heb dan ook nog niet bijgelezen, ga ik doen als ik wat meer tijd heb.
Marley, wat een prachtig uitzicht heb jij zeg, WAUW !!! En superleuke katjes !
Destino
Geplaatst: 23-05-11 10:23
asjemenou schreef:
Dan is het antwoord simpel toch?
Ja voor de wc wel idd. Alleen zoals een bezem, stoffer en blik etc. heb je dat ook al tijdens het slopen nodig? Of maakten jullie na het meeste sloopwerk in een keer alles schoon?
Wij hebben wel meteen een bezem ed gekocht Na slopen het meeste vuil even weghalen, anders wordt het zo een stofhok! En dan als er niet meer gesloopt hoeft te worden, kan je alles netjes schoon maken.
Ik heb dat oko gedaan hoor, na elke keer klussen, ff de troep weghalen.
avaluna
Geplaatst: 23-05-11 10:33
@Destino: komt allemaal wel goed
@Marley: wat een leuke katjes en idd supermooi uitzicht!
Rebel_Jits
Geplaatst: 23-05-11 10:46
Even een baalberichtje. Wij hebben ons ingeschreven in februari dit jaar. Destijds werd er gezegd dat de wachttijd ongeveer 5 á 6 maanden was. Was niet erg, we wilden toch pas vanaf juni een huisje. Laatst belden we weer op om even iets na te vragen en toen ook de wachttijd weer nagevraagd. Toen was de wachttijd ineens een jaar Ik ging er al van uit dat het pas september oid zou worden, maar een jaar!! Dan moet ik dus nog ruim een half jaar bij m'n ouders gaan wonen of reizen van Nijmegen naar Enschede. Ja feest Denk trouwens dat die jaar wachttijd gaat over de mensen die nu inschrijven. Er kunnen nooit zoveel mensen ineens urgentie krijgen. De enige andere reden die we kunnen bedenken, is dat er amper mensen verhuizen nu. We zien wel, ik ben daar wel nuchter in. Maar dat gechagerijn van vriendlief steeds.. *zucht*