Ariebombarie schreef:
In ons nieuwe huis hebben ze het op zolder aan beide kanten over de hele breedte van het huis. Echt ideaal!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaNNeS88 schreef:iemand nog tips met betrekking tot glasweefselbehang? daar gaan we volgend weekend mee aan de slag, ben zelf echt een groentje wat klussen betreft
avaluna schreef:Hallo allemaal!
Ik zag heel mooie woonideetjes voorbij komen en een trap van Marquez die me ergens wel bekend voor komt.
Wij zijn een boerderij aan helemaal aan het verbouwen en nog niet echt aan het inrichten toe, maar wel erg leuk om alvast te kijken.
Keukenapperatuur komt naar verwachting over twee weken, maar dan moet de keuken nog gemaakt worden.
Afgelopen week zijn enkele vloeren gegoten, dus het begint wel langzaam ergens op te lijken.
nathalie_v schreef:Ik heb een groot deel van dit topic door gelezen.. maar heb het niet kunnen vinden...
Deze komende zomer ga ik op kot, inmiddels een ruimte gevonden. Alleen zit hier een schuin dak in.. Ik hoef er gelukkig geen kook gelegenheid in maken, en ook de koelkast is niet meer nodig (staat op een andere plek).
Het is een kamer van 6 bij 3... heeft iemand tips om toch te zorgen dat die schuine wand functioneel kan worden... het is dus een woon- en slaapkamer in 1..
bvd!!
Ir111 schreef:Mmm... dan mag ik geen vertrouwelijke gesprekken meer voeren in mijn bijkeuken.Ik maak me meer zorgen over t uitzicht. Aan de bijkeuken zit de badkamer, ik zou het niet fijn vinden als je zo de badkamer in kunt kijken door dat ding.
Inge_83 schreef:Saffier, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar foto's daarvan.
Mijn beeldvorming laat me even in de steek.