Vooral bij mijn ouders onder het rieten dak.. Hun hondjes zijn er gek op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral bij mijn ouders onder het rieten dak.. Hun hondjes zijn er gek op

jamiroquai schreef:Nou ja zeg, zijn we allemaal in slaap gevallen?
Iemand een idee hoe ik de achtergebleven wortels van mijn klimop van de muur afkrijg?
Nicolletje schreef:Bedankt voor de tips.
Op zich vind ik het niet zo heul erg als er overal van alles opduikt zoals Verbena; het kan nooit zo erg zijn als die troep die mijn vriend in zijn vorige tuin had.
Dat was een plantje dat leek op een geranium plaatje maar dan werden de blaadjes op den duur donkerrood, het overwoekerde en verstikte de kleinere plantjes en kroop echt overal heen en als je het eruit trok (hele bossen tegelijk...) dan kwam er een heel zoete geur vrij.
Ik vind het trouwens maar irritant dat ik bij de gangbare tuincentra niet de planten kan vinden die ik op internet zie.![]()
Meikevers komen bij ons in het westen van het land trouwens vrijwel niet voor.

.
morgen maar eens kijken wat de schade is .. Laurabram schreef:Aardbeien kunnen in pot.
En ik heb vaak ook tomaatjes'in pot, weet niet of je daar van houdt.
Morganlefay schreef:Goede leverancier met een grote collectie planten is Esveld in Boskoop.
Zijn betontegels met natuurstenen toplaag, zouden goed schoon te maken zijn aldus verkoper, nu hebben ze er alleen met modder voeten opgestaan, hebben het al met vloerreiniger geprobeerd, alleen met water en met groene zeep, maar t ziet er nog steeds niet uit, allemaal donkere vlekken op elke tegel (tegels zijn heel lichtgrijs). Dus ja.. morgen maar even bellen. Daarnaast hebben ze voor het pad ca. 2-3 vierkante meter te weinig stenen geleverd kwamen ze tijdens het leggen achter en ook nog eens 2 verschillende stenen
Dus nu is het nog steeds een zooitje en nog lang niet af, stratenmaker moet extra langskomen om alles af te maken, stenen moeten omgewisseld worden en extra geleverd worden (op de afleverbon stond wel goede aantal stenen, maar er zijn er gewoon minder geleverd!) en dan nog die vlekken op de terrastegels.. Jullie kunnen je vast voorstellen dat wij niet heel blij zijn nu

.. dikke onweer erbij...
waar is dat
wij hebben zon
Nicolletje schreef:waar is dat
wij hebben zon

.