Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spritz schreef:Jot, ik heb nu ook nog de iPhone 3GS, tot nu toe alle updates kunnen doenVoor de iPhone 3 kan het niet meer weet ik, mijn moeder heeft deze en hiervoor zijn geen updates meer beschikbaar. Het houdt dus wel een keer op.. Ik heb de 3GS nu bijna 2 jaar, hij is wel trager geworden en het knopje dat hij op stil kan werkt niet meer. (wel op een andere manier op stil te zetten) Moet zeggen dat ik ook niet zuinig om ga met mijn telefoon, paard heeft er zelfs een keer opgegestaan en geen kras oid in het scherm dus wat dat betreft wel erg tevreden over de iPhone! Wil graag weer een nieuwe iPhone, flink balen dat die krengen zo duur zijn..
Robin_Rikkie schreef:een telefoonwinkel heeft mij een x afgeraden om een alcatel te nemen omdat het niet zulke hele goede telefoons zijn
en heeft er iemand ervaring met de HTC Explorer? lees er op bol.com etc niet echt hele goede reactie's op..
Of de Samsung Galaxy Y?
En de Samsung Galazy mini 2?
Ben een beetje aan het kijken maar wil de prijs het liefst laag houden, tot de 150 omdat ik het zelf moet betalen
_mexx_lady_ schreef:_Siri; je kan eens kijken naar een HTC wildfire S.
Kosten rond de 200 euro en super fijne telefoons!
En dan nu mijn vraag bokkertjes.
Ik heb eind juli een Nokia x2-01 gekocht. Het is een soort 'noodtelefoon' geweest toen ( wou een goedkopere voor de festivals ).
Maar nu wil ik eigenlijk toch een andere namelijk deze;
http://www.pdashop.be/product/232173/ht ... zwart.html
het lijkt me een super fijne telefoon en valt net binnen mijn prijsklasse.
Maar ik zit nu dus echt met een dilemma, mijn nokia is nog maar 5 maanden oud en werkt nog altijd goed.
Wat zouden jullie doen?