Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MusicIsLife

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 07:17

Iemand hier ervaring met de alcatel one touch 918 ? :)

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:33

Spritz schreef:
Jot, ik heb nu ook nog de iPhone 3GS, tot nu toe alle updates kunnen doen :) Voor de iPhone 3 kan het niet meer weet ik, mijn moeder heeft deze en hiervoor zijn geen updates meer beschikbaar. Het houdt dus wel een keer op.. Ik heb de 3GS nu bijna 2 jaar, hij is wel trager geworden en het knopje dat hij op stil kan werkt niet meer. (wel op een andere manier op stil te zetten) Moet zeggen dat ik ook niet zuinig om ga met mijn telefoon, paard heeft er zelfs een keer opgegestaan en geen kras oid in het scherm dus wat dat betreft wel erg tevreden over de iPhone! Wil graag weer een nieuwe iPhone, flink balen dat die krengen zo duur zijn.. :\

Bedankt Spritz, voor je reactie. Ik heb inmiddels de Sony Xperia P gekocht. Goede (recente) recensies gelezen en ik kon er een leuke aanbieding bij krijgen. Toch maar niet voor de Iphone gekozen omdat ik berichten had gelezen dat ie toch wel wat langzaam is in vergelijking met nieuwe telefoons. Toen ik de Xperia zag werd ik er toch wel een beetje verliefd op, dus toen was de keuze snel gemaakt :)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:49

Nou, ik ben erg tevreden met mijn Samsung Galaxy Y :) Alleen een nadeel vind ik dat de batterij zo snel leeg is.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:00

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:41

Hoi soprano, heb je die alcatel ot 995 nog gekocht?
Ik heb m voor mijn dochter gehaald, maar bij filmpjes afdraaien trilt het beeld. Ben dus niet zo tevreden. Vanmiddag maar even terug naar de winkel. Mss heeft iemand hier raad?

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 15:05

een telefoonwinkel heeft mij een x afgeraden om een alcatel te nemen omdat het niet zulke hele goede telefoons zijn :)

en heeft er iemand ervaring met de HTC Explorer? lees er op bol.com etc niet echt hele goede reactie's op..
Of de Samsung Galaxy Y?
En de Samsung Galazy mini 2?
Ben een beetje aan het kijken maar wil de prijs het liefst laag houden, tot de 150 omdat ik het zelf moet betalen :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:12

Robin_Rikkie: ik wou de explorer maar de reacties lieten het idd een beetje afweten.
Ik zou dan eerder gaan voor de HTC wildfire S. Super fijne telefoon en hier kost hij op sommige plaatsen 180,- of 190,- euro.
Mijn vriend heeft er wel nog 220;- voor betaald maar hij is super tevreden!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:54

Robin_Rikkie schreef:
een telefoonwinkel heeft mij een x afgeraden om een alcatel te nemen omdat het niet zulke hele goede telefoons zijn :)

en heeft er iemand ervaring met de HTC Explorer? lees er op bol.com etc niet echt hele goede reactie's op..
Of de Samsung Galaxy Y?
En de Samsung Galazy mini 2?
Ben een beetje aan het kijken maar wil de prijs het liefst laag houden, tot de 150 omdat ik het zelf moet betalen :)

Zelf zou ik geen galaxy y nemen, t toetsenbord is echt heel klein en typt dus heel lastig. Galaxy mini 2 lijkt me wel een fijne mobiel :j

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:54

Explorer en Y vallen ook al wel af jammer genoeg, maarja.
Galaxy mini 2 lijkt me ook fijn, alleen jammer dat de achterkant geel is.. maarja, kan ik evt nog hoesje voor kopen ofzo! :)
Iemand ervaring met deze? leek me ook wel leuk

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/NO ... 31955.html

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:45

Ik heb de galaxy y en vind het een superfijne telefoon. Heb geen moeite met het formaat toetsenbord. Zag van de week een collega met een s2 volgens mij (of misschien was het toch de s3) en vond dat echt een koelkast......
En met typen gebruik ik vaak swype of spraakinvoer en dat werkt echt perfect voor mij!
Mijn tip: ga naar dixons of kijkshop ofzo en neem eens wat telefoons in je hand. Kijk wat lekker voelt en zet de voordelen voor jezelf op een rijtje. Liever niet naar een telefoonshop, want die hebben targets enzo en zullen soms een slechtere telefoon de hemel in prijzen, want die week extra bonus als ze veel van die telefoons verkopen (hoorde ik dus recentelijk van meerdere collega's van mij).

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:21

Hopelijk zijn er nog mensen die hier kijken, aangezien er een tijd niet gereageerd is.. maar;

Ik ben op zoek naar een simlock vrije smartphone voor max €200,-.
Het liefst een die vergelijkbaar is met de samsung galaxy s plus, vooral qua grootte scherm.
Iemand ideeën? Ik zie door de bomen het bos niet meer..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:16

_Siri; je kan eens kijken naar een HTC wildfire S.
Kosten rond de 200 euro en super fijne telefoons!

En dan nu mijn vraag bokkertjes.
Ik heb eind juli een Nokia x2-01 gekocht. Het is een soort 'noodtelefoon' geweest toen ( wou een goedkopere voor de festivals ).
Maar nu wil ik eigenlijk toch een andere namelijk deze;
http://www.pdashop.be/product/232173/ht ... zwart.html

het lijkt me een super fijne telefoon en valt net binnen mijn prijsklasse.
Maar ik zit nu dus echt met een dilemma, mijn nokia is nog maar 5 maanden oud en werkt nog altijd goed.

Wat zouden jullie doen?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:09

wie o wie heeft goede/slechte ervaringen met de Samsung galaxy S Advance? :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:24

Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn abonnement. Ik heb alleen 1 'eis' aan mijn nieuwe telefoon en dat is een lichtje dat oplicht als je een nieuw smsje/whatsapp berichtje/gesprek heb gemist. :')
Ik heb nu een Samsung Galaxy s2 en mis dat zo op mijn telefoon! De S3 heeft dat wel maar die vind ik te groot.
Heeft iemand een idee?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:24

_mexx_lady_ schreef:
_Siri; je kan eens kijken naar een HTC wildfire S.
Kosten rond de 200 euro en super fijne telefoons!

En dan nu mijn vraag bokkertjes.
Ik heb eind juli een Nokia x2-01 gekocht. Het is een soort 'noodtelefoon' geweest toen ( wou een goedkopere voor de festivals ).
Maar nu wil ik eigenlijk toch een andere namelijk deze;
http://www.pdashop.be/product/232173/ht ... zwart.html

het lijkt me een super fijne telefoon en valt net binnen mijn prijsklasse.
Maar ik zit nu dus echt met een dilemma, mijn nokia is nog maar 5 maanden oud en werkt nog altijd goed.

Wat zouden jullie doen?

Ik had alsnog de HTC gekocht. :P Hele fijne telefoon!
Dan hou je de Nokia toch als noodtelefoon?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:41

Ik heb de HTC Wildfire. Weet niet of de Wildfire S het zelfde is maar de Wildfire is echt geen aanrader. Hij is zo langzaam. Heb een internet abbo erbij maar het duurt een paar minuten voor ik bijv. op FB ben. En als ik op een berichtje druk moet ik weer heel lang wachten. Internetten lukt er dus amper mee. Hij loopt snel vast en reageert soms traag met sms'en en krijg dan cijvers ipv letters. Heb hem nog maar een halfjaar maar ben er helemaal klaar mee. Mijn zusje en haar vriendin die ook dezelfde telefoon hebben zijn er ook klaar mee. Die van hun hebben ook kuren. Ik ga nog even sparen want de telefoons zijn erg duur geworden maar in Januari koop ik een nieuwe en dat word geen HTC..

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:27

ik heb de htc wildfire s een jaar gehad en mijn moeder gebruikt hem nu alweer een halfjaar en hij doet het nog steeds prima

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:28

ik heb sinds gisteren een Htc desire c en die is zooo fijn! ben er echt heel blij mee :D

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:43

hier even een vraagje van mijn kant.

Door ernstige ziekte in mijn familie (vader heeft helaas ongeneselijk kanker) is ons budget helaas erg laag, eigenlijk nul. Nu raad je het al; alle apparaten begeven het dus. onze 2 vaatwasser, was machine, droger, lampen, tv ect ect. Nu is ook de telefoon van mijn moeder kapot. Hij staat steeds opeens uit en gaat niet altijd meer af als er gebeld word. Dit is nogal een probleem aangezien mijn vader haar dus perse altijd moet kunnen bereiken. Nu doet ze het dus nog met haar oude telefoon, maar ik vind dat dood eng ivm mijn vader. Nu zou ik haar graag een leuk telefoontje geven. Helaas studeer ik en heb ik dus ook een erg laag budget. Hier is mijn vraag dan ook of er iemand nog een oude over heeft. Hij mag er oud en af geleefd uit zien. dat is geen punt. Wel heb ik wat eisen omdat ik graag ook een beetje leuke wil geven:
Betrouwbaar!
Goede batterij dus
Gebruiksvriendelijk (liefst gewoon andriod ofzo)
Liefst iets van navigatie voor haar werk
Mogelijkheid tot internet en wat leuke apps enzo.
Simlock vrij

verder maakt type, merk, of weet ik veel niet uit. Als het maar voor een kleine prijs is!!

Bedankt alvast!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 08:37

Wat versta jij onder een kleine prijs? Ik vraag me af waarom je met een klein budget zoveel eisen stelt aan je telefoon. Want ik denk niet dat je onder de 15 a 20 euro per maand uitkomt en dan moet je nog heel goed zoeken... En daarbij is de batterij van de huidige telefoons niet meer zoals die vroeger was. Is in jullie geval wel belangrijk denk ik ;)

Waarom niet gewoon een oude Nokia of zo?

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:56

Wie heeft er ervaring mee met de Samsung Galaxy S Advance?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:16

Ludique96 schreef:

Haha, dat wou ik ook net vragen! :D Ben benieuwd!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:19

Ludique96 schreef:

Ik!
Heb m sinds gisteren! :D
Ben er erg tevreden over.

Voor 30 euro heb ik een abo bij t-mobile, onbeperkt internet + 100 bel/sms.

Fijne telefoon om mee te werken.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:24

Oke, nice! M'n vriend heeft sinds gisteren ook een Advance, en heeft nu voor 21,50 euro 500 mb internet, 300 belminuten en 100 smsjes. Maargoed, omdat hij hem pas sinds gisteren heeft, (en ik wil hem denk ik ook), weet die natuurlijk nog niet echt hoe fijn die is :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 00:44

hmmmmm, zit nu echt enorm te twijfelen tussen een samsung galaxy s advance en een Apple Iphone 4S ...