En kun je dan Verboden Toegang bordjes neerzetten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Maar als je die percelen koopt, betekent het dan dat iemand op jouwgrondwater komt wanneer ze langs het eilandje/struikje varen?
En kun je dan Verboden Toegang bordjes neerzetten?Want in feite hoeft niemand zomaar op jouw perceel te komen.
Cayenne schreef:Voormalig uitvaartcentrum te koop: https://www.funda.nl/koop/de-wilp/huis- ... ntsoen-22/
Zouden jullie er moeite mee hebben om ergens te wonen waar voorheen mensen werden opgebaard?
Snippergroen schreef:Ik zou er wel moeite mee hebben. Ik zou toch altijd op mijn qui-vive zijn wat spoken betreft
Suzanne F. schreef:Of wie weet is er wel een dino geweest die zijn poot op een Neanderthaler heeft gezet in mijn achtertuin.
foxy80 schreef:Ik En wat de vorige bestemming van je huis betreft: hier op bokt was eens een verbouwtopic van iemand die in een voormalige h*erentent ging wonen. Inclusief spiegelplafond, danspaal, rood velours en foute verlichting toen ze het kochten.
foxy80 schreef:Ik zou meer moeite hebben met een huis waar een moord is gepleegd eerlijk gezegd.
.
Fitzroy schreef:foxy80 schreef:Ik zou meer moeite hebben met een huis waar een moord is gepleegd eerlijk gezegd.
.
Wij kwamen er na aankoop in een onderhoudsboekje van een auto achter dat wij de voormalige auto hadden van een topcrimineel die omgelegd was. Ik zat toen toch niet zo lekker meer in die auto.