Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Suus__ schreef:OMG Mag ik alsjeblieft een kwijlbakje???http://www.more-thing.com/touchlite-for ... 3godqy3lHA
omgomgomg die zijn mooooi kan alleen nie vinden of ze ze ook in Nederland verkopen.![]()
![]()
![]()
Maar even ontopic: bij Mediamarkt in Rotterdam centrum zag ik 'm liggen voor €199,-..... terwijl hij in het Alexandrium (ook in Rotterdam) voor €229,- de deur uit mag! Hoe zit dat?
HorseyDude schreef:Maar even ontopic: bij Mediamarkt in Rotterdam centrum zag ik 'm liggen voor €199,-..... terwijl hij in het Alexandrium (ook in Rotterdam) voor €229,- de deur uit mag! Hoe zit dat?
liedje89 schreef:IK zit te twijfelen tussen een nano 16GB of 1 touch 8GB. Nu heb ik alleen altijd een beetjeruzie gehad met mijn oude nano, is jou touch ooit al eens vastgelopen? (mijn nano3G loopt echt om het liedje vast alsjehem op repeat hebt staan, alsde repeat uitstaat doet hij normaal trouwens)
En ten tweede ik vind de achterkant van de touch er op sommige foto's bijna net zo uitzien als de nano3G de achterkant van mijn nano3G was echter heel krasgevoelig, ik vond het echt zonde hij werd zo snel lelijk. Is de touch ook zo krasgevoelig??
liedje89 schreef:Ja maar converteren van filmpjes duurt altijd zo lang:p. daar heb ik dus geen geduld voor. Maar ja ik heb nu ook nog een nano, als ik toch voor de touch ga dan is het misschien wel de moeite waard. Het scherm van de nano is eigenlijk te klein om filmpjes op te kijken namelijk.
haha en ik vind het soms al zo irritantdat ik door mijn 7Gb moet bladeren, dat het veel te veel is. (*8GB ipod nano maar staat niet vol:p)
liedje89 schreef:Nee, staat de muziek nog wel gewoon op je harde schijf?? Heb je het verplaats misschien kan itunes het niet meer vinden?