Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Zijn er hier ook zzpers met een aov? Ziekte kunnen we een paar maanden opvangen, maar soms denk ik weleens wat als mijn man arbeidsongeschikt zou raken voor het werk wat hij nu met veel plezier doet. Maar ik vraag me ook af wanneer je daar recht op hebt? Als je ook echt geen alternatief werk kunt doen of ook als je je huidige functie niet meer uit zou kunnen voeren bijvoorbeeld? En ik begrijp dat de verzekeringen wel erg prijzig zijn.
Het is ook echt zoiets van als je het niet nodig hebt kost het je hartstikke veel voor niks, maar als je wel echt arbeidsongeschikt raakt dan heb je wel echt een probleem.
Fitzroy schreef:Het duurt volgens mij tot maximaal 4 dagen. Moet je wel alles goed aanleveren natuurlijk.
Je stort eerst geld naar je Raisin rekening, dat is met een dag gebeurd. Als je spaarrekeningen via Raisin hebt, kun je het doorstorten en staat het daar een dag later.
Voorbeeld: ik stort zondagavond een bedrag naar Raisin. Maandag verwerkt mijn bank dat.Rond de middag staat het er bij Raisin op. Ik stort gelijk door naar mijn Distingo spaarrekening en daar staat het dan dinsdag bij. Een deposito duurt wel langer inderdaad.
Als je een linkje wil, doe maar een PB.
8nnemiek schreef:Als je wat ‘brood van gisteren’ haalt bij de AH bijvoorbeeld, dan heb je nog 6,50 over
Needje schreef:Ik vind de pain de boulogne van de Ah dikke prima hoor. Geen nood aan duur bakkersbrood.
Benzz schreef:8nnemiek schreef:Als je wat ‘brood van gisteren’ haalt bij de AH bijvoorbeeld, dan heb je nog 6,50 over
Brood vd ah is toch überhaupt niet eetbaar