Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duplo schreef:@horsii Zoveel onder de vraagprijs
Hier weer 4 bezichtigingen gepland, 2 die incl overbieden haalbaar zouden moeten zijn maar klein en geen wasmachine aansluitingIk wist niet dat dat bestond. Maar ik ga toch kijken en informeren hoe dat zo komt. Bij 1 zou het iig in de keuken kunnen denk ik.
Andere 2 als ze weer meer dan 30k overbieden niet maar de vraagprijs is technisch gezien binnen budget
Fitzroy schreef:Nou, in de huidige tijd is het toch een beetje zonde van de tijd die een makelaar daar dan insteekt.
Kijkt iemand van jullie toevallig ‘waar doen ze het van’ ? Ik vond het grappig om te horen dat het miljonairsstel nog overboden was. En toen bij het volgende huis maar meteen een ton overbood.
listiglistje schreef:Hier is de fotograaf gisteren geweest, heb de foto's al ontvangen![]()
Heb hem zelf al op Facebook gezet, dus voor wie een leuke en fijne starterswoning in Eindhoven zoekt!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5080281072048221&id=100001991344438
listiglistje schreef:Was nog een showroommodelkost eigenlijk 5000 nieuw
Maar hey ik moet oud worden in dat huis, dus moet er ook iedere dag met plezier tegenaan kunnen kijken![]()
De country de luxe 160 breed
Alja schreef:Wij gaan morgen ook een huis bezichtigen
We zijn de eerste en het is zonder makelaar dus ben benieuwd.
Ik benieuwd hoe de biedingen dan zouden verlopen?
SdaphneS schreef:Waarom je dan bij een woning gaat kijken die je dus niet kunt betalen is mij dan een raadsel.
listiglistje schreef:opisop_shop schreef:Sodeju dat is dan ook een mega duur badkamermeubel hahaha
Was nog een showroommodelkost eigenlijk 5000 nieuw
Maar hey ik moet oud worden in dat huis, dus moet er ook iedere dag met plezier tegenaan kunnen kijken![]()
De country de luxe 160 breed![]()
[ [url=m/WPFzeP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FDVL3P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d69jwb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens wordt de badkamer grondig gepimpd...is nu niet veel soeps, zacht uitgedrukt![]()
[ [url=m/BoGKRO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r27Qho.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bad wordt gerenoveerd naar dit
[ [url=m/gaXAwU.jpg]Afbeelding[/url] ]
ingedebruijn schreef:Hier zijn de mannen eindelijk gearriveerd met de zonnepanelenZouden in februari al gekomen maar zijn 3x afgezegd.. Tot grote ergernis maarja wat doe je eraan. Die lui zitten allemaal vol.
ingedebruijn schreef:Hier zijn de mannen eindelijk gearriveerd met de zonnepanelenZouden in februari al gekomen maar zijn 3x afgezegd.. Tot grote ergernis maarja wat doe je eraan. Die lui zitten allemaal vol.