Wat glimt Jay prachtig zeg, je kunt haast jezelf erin zien. En die knappe Dije, goed zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maylotje schreef:Klopt helemaal past wel bij de rest en bij hem daarnaast gewoon erg lekker dus alleen maar goed![]()
super leuk dat mijn ingeving en trek in Burrito’s heeft kunnen helpen
Toverbal schreef:Ach gossie arme King, het was ook niet normaal zo warm en als je dan al wat onder de leden hebt. Gelukkig zijn die van mij er goed door heen gekomen, maar heb mij ook flink zorgen gemaakt!
Arme Tamme, is hij opgeknapt van de behandeling?
Brego ook in de lappenmand, je hoort vaker dat beesten heftig reageren op Bravecto, ik gebruik voor mijn Groenendaeler een band van Sernesto, die werkt 8 maanden en mag ook nat worden.
Ik vind ze super.
Wauw wat een mooie nijntjes weer erbij!![]()
Die hamer!!!![]()
Wow wat een ruimte in de schuur, onwijs!
Muga schreef:Wat heerlijk die updates weer! Echt genieten, ik zou bijna ook konijntjes willen hebben hihi. Maar dan wel bij jou vandaan met zo'n mooi pakket en stamboom erbij haha.
Ik gebruik advantix voor m'n hond. Werkt hier super bij een langharige hond tegen zowel teken als vlooien...
Mer1980 schreef:Wat Muga zegt het is genieten van al de updates, ik ga straks echt nog balen als je in het hier en nu zit
JolisaJ schreef:Nog meer konijntjesIk moet echt oppassen om niet bij je te komen ‘shoppen’.
![]()
Wat glimt Jay prachtig zeg, je kunt haast jezelf erin zien. En die knappe Dije, goed zeg!
Deni11 schreef:Zooo leuk jullie updates altijd weer!![]()
Hoeveel konijnen hebben jullie ondertussen wel niet
Princess_ schreef:Kijk, dat is nog eens een fijne lunchplek!
Al die konijntjessmelt... Ik ben helaas allergisch anders zou ik graag eens komen knuffelen, stomme allergieën.
Dije doet het goed joh, wat is het toch een knapperd![]()
Lys_PPA schreef:Oww ik lig een beetje achter met lezen, maar goed bezig geweest weer! Die zonsondergang, genieten toch![]()
Tegenwoordig kan ik het zien aankomen of er een nieuwe update komt of niet, haha youtube stuurt meldingen als je weer een filmpje plaatst doordat ik ze altijd kijk in dit topic
Hannanas schreef:Die olie doet wonderen! En met korte broek op een leren zadel, echt zo’n onsuccesvolle situatie![]()
Jullie schuur is echt mega, dat is de schuur waar de stallen en de overdekte poetsplaats en garage gedeelte etc etc moet komen toch?
xXutopiaXx schreef:maylotje schreef:Klopt helemaal past wel bij de rest en bij hem daarnaast gewoon erg lekker dus alleen maar goed![]()
super leuk dat mijn ingeving en trek in Burrito’s heeft kunnen helpen
Haha precies!![]()
Trek in burrito's
Toverbal schreef:Ach gossie arme King, het was ook niet normaal zo warm en als je dan al wat onder de leden hebt. Gelukkig zijn die van mij er goed door heen gekomen, maar heb mij ook flink zorgen gemaakt!
Arme Tamme, is hij opgeknapt van de behandeling?
Brego ook in de lappenmand, je hoort vaker dat beesten heftig reageren op Bravecto, ik gebruik voor mijn Groenendaeler een band van Sernesto, die werkt 8 maanden en mag ook nat worden.
Ik vind ze super.
Wauw wat een mooie nijntjes weer erbij!![]()
Die hamer!!!![]()
Wow wat een ruimte in de schuur, onwijs!
Nou wat kun je je dan zorgen maken hè!! Pfff... blij dat die hitte weer voorbij is.. kou kunnen ze toch een stuk beter hebben!
Tamme is al wel wat opgeknapt, maar heb er laatst nog een arts bij gehad voor een second opinion, omdat ik het toch niet vertrouwde... maar hij zei dat ik me niet zo druk moest makenMuga schreef:Wat heerlijk die updates weer! Echt genieten, ik zou bijna ook konijntjes willen hebben hihi. Maar dan wel bij jou vandaan met zo'n mooi pakket en stamboom erbij haha.
Ik gebruik advantix voor m'n hond. Werkt hier super bij een langharige hond tegen zowel teken als vlooien...
HahaZo leuk om te horen!
Hopelijk worden er in de toekomst nog veel meer konijntjes hier geboren, dus wie weet
Oh goeie tip ook! ThanksMer1980 schreef:Wat Muga zegt het is genieten van al de updates, ik ga straks echt nog balen als je in het hier en nu zitHaha, ik doe m'n best.. maar ik kom maar niet dichterbij 'nu', dus heb zomaar het idee dat dat nog wel even gaat duren
JolisaJ schreef:Nog meer konijntjesIk moet echt oppassen om niet bij je te komen ‘shoppen’.
![]()
Gewoon een keertje komen knuffelen mag ookHaha
Nou hè!! Van doffe wintervacht, naar supershiny zomervacht in een maandje tijd![]()
En inderdaad, ben echt supertrots op Dije!Deni11 schreef:Zooo leuk jullie updates altijd weer!![]()
Hoeveel konijnen hebben jullie ondertussen wel niet
Dankjewel![]()
Even tellen hoor, want er zijn er wat weg nu natuurlijk en weer extra bij... van links naar rechts in de hokjes, dat telt makkelijkChoco, Cinna met Nibbit, Noga, Minty, Toff, Sal, Pepper, Fey, Burrito en Nacho
11 dus!! And still counting... konijntjes heb je nooit genoeg
![]()
Princess_ schreef:Kijk, dat is nog eens een fijne lunchplek!
Al die konijntjessmelt... Ik ben helaas allergisch anders zou ik graag eens komen knuffelen, stomme allergieën.
Dije doet het goed joh, wat is het toch een knapperd![]()
Jaa was wel echt heel fijn vertoeven daar!!
Wat zonde dat je allergisch bent.. naar mijn weten bestaat er nog steeds geen anti-allergie konijn...
Ik ben ook echt wel een beetje verliefd op 'm![]()
Hij doet 't goed, ziet er goed uit en is zoooo lief
nobillity schreef:Wat een knapperds heb je erbij gekregen zeg !!
Mag ik een keer konijntjes komen knuffelen ??
Renee1991 schreef:Ohhh even zwaar off topic, maar wat heb jij een heerlijk vest aan Natasja
stoer schreef:Maoam, haribo, katja, sweet and sour haha, dropveter, babbelaar, lollie, hopje, fireball, napoleon, bubbelicious,
Zomaar even mijn gedachten
En die trui ziet er erg knuffelbaar uit ja
sporten schreef:Bleu, smurf, crispy m&m
Alenthe05 schreef:Ik lees al een tijdje mee maar wat is het ras van jou schattige konijntjes?
zonnebloem18 schreef:We willen volgend jaar graag konijntjes en die van jou zijn zo leuk, maar je kon bijna niet nog verder weg wonen.