[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JolisaJ

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 16:00

Nog meer konijntjes <3 Ik moet echt oppassen om niet bij je te komen ‘shoppen’. :')

Wat glimt Jay prachtig zeg, je kunt haast jezelf erin zien. En die knappe Dije, goed zeg!

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 20:08

Zooo leuk jullie updates altijd weer! <3

Hoeveel konijnen hebben jullie ondertussen wel niet :wow:

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:57

Kijk, dat is nog eens een fijne lunchplek!

Al die konijntjes <3 smelt... Ik ben helaas allergisch anders zou ik graag eens komen knuffelen, stomme allergieën.

Dije doet het goed joh, wat is het toch een knapperd :wow: <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 10:53

maylotje schreef:
Klopt helemaal past wel bij de rest en bij hem daarnaast gewoon erg lekker dus alleen maar goed :') :j super leuk dat mijn ingeving en trek in Burrito’s heeft kunnen helpen :')

Haha precies! :D :9 Trek in burrito's :')

Toverbal schreef:
Ach gossie arme King, het was ook niet normaal zo warm en als je dan al wat onder de leden hebt :knuffel: . Gelukkig zijn die van mij er goed door heen gekomen, maar heb mij ook flink zorgen gemaakt!

Arme Tamme, is hij opgeknapt van de behandeling?

Brego ook in de lappenmand, je hoort vaker dat beesten heftig reageren op Bravecto, ik gebruik voor mijn Groenendaeler een band van Sernesto, die werkt 8 maanden en mag ook nat worden.
Ik vind ze super.

Wauw wat een mooie nijntjes weer erbij! *\o/*

Die hamer!!! _/-\o_

Wow wat een ruimte in de schuur, onwijs!

Nou wat kun je je dan zorgen maken hè!! Pfff... blij dat die hitte weer voorbij is.. kou kunnen ze toch een stuk beter hebben!
Tamme is al wel wat opgeknapt, maar heb er laatst nog een arts bij gehad voor een second opinion, omdat ik het toch niet vertrouwde... maar hij zei dat ik me niet zo druk moest maken :')

Muga schreef:
Wat heerlijk die updates weer! Echt genieten, ik zou bijna ook konijntjes willen hebben hihi. Maar dan wel bij jou vandaan met zo'n mooi pakket en stamboom erbij haha.

Ik gebruik advantix voor m'n hond. Werkt hier super bij een langharige hond tegen zowel teken als vlooien...

Haha :D Zo leuk om te horen! :+: Hopelijk worden er in de toekomst nog veel meer konijntjes hier geboren, dus wie weet :P
Oh goeie tip ook! Thanks :D

Mer1980 schreef:
Wat Muga zegt het is genieten van al de updates, ik ga straks echt nog balen als je in het hier en nu zit :=

:D Haha, ik doe m'n best.. maar ik kom maar niet dichterbij 'nu', dus heb zomaar het idee dat dat nog wel even gaat duren _O-

JolisaJ schreef:
Nog meer konijntjes <3 Ik moet echt oppassen om niet bij je te komen ‘shoppen’. :')

Wat glimt Jay prachtig zeg, je kunt haast jezelf erin zien. En die knappe Dije, goed zeg!

Gewoon een keertje komen knuffelen mag ook :P Haha :D
Nou hè!! Van doffe wintervacht, naar supershiny zomervacht in een maandje tijd _/-\o_
En inderdaad, ben echt supertrots op Dije! :+:

Deni11 schreef:

Dankjewel :D :+:
Even tellen hoor, want er zijn er wat weg nu natuurlijk en weer extra bij... van links naar rechts in de hokjes, dat telt makkelijk :') Choco, Cinna met Nibbit, Noga, Minty, Toff, Sal, Pepper, Fey, Burrito en Nacho :D 11 dus!! And still counting... konijntjes heb je nooit genoeg :') :+: <3

Princess_ schreef:

Al die konijntjes <3 smelt... Ik ben helaas allergisch anders zou ik graag eens komen knuffelen, stomme allergieën.

Jaa was wel echt heel fijn vertoeven daar!! :+:
Wat zonde dat je allergisch bent.. naar mijn weten bestaat er nog steeds geen anti-allergie konijn... -O-
Ik ben ook echt wel een beetje verliefd op 'm :D <3 Hij doet 't goed, ziet er goed uit en is zoooo lief :+:

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:52

Oww ik lig een beetje achter met lezen, maar goed bezig geweest weer! Die zonsondergang, genieten toch :o

Tegenwoordig kan ik het zien aankomen of er een nieuwe update komt of niet, haha youtube stuurt meldingen als je weer een filmpje plaatst doordat ik ze altijd kijk in dit topic :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 15:07

Lys_PPA schreef:
Oww ik lig een beetje achter met lezen, maar goed bezig geweest weer! Die zonsondergang, genieten toch :o

Tegenwoordig kan ik het zien aankomen of er een nieuwe update komt of niet, haha youtube stuurt meldingen als je weer een filmpje plaatst doordat ik ze altijd kijk in dit topic :')

Oh echt?! Hahahaha wat grappig _O- :') Dan heb je steeds een primeur en heb je nu al heel veel baby-Storm zitten kijken denk ik :')

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:53

Hahah, meestal kijk ik ze nog niet omdat ik toch wel weet dat ze in je verhaal komen.. behalve laatst kreeg ik 'aanbevolen: grapjurk jay' daar moest ik wel ff om lachen _O-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 16:11

Lys_PPA schreef:
Hahah, meestal kijk ik ze nog niet omdat ik toch wel weet dat ze in je verhaal komen.. behalve laatst kreeg ik 'aanbevolen: grapjurk jay' daar moest ik wel ff om lachen _O-

Hahaha :') Leuk :') Raar paard is 't haha

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:13

Die olie doet wonderen! En met korte broek op een leren zadel, echt zo’n onsuccesvolle situatie _O-

Jullie schuur is echt mega, dat is de schuur waar de stallen en de overdekte poetsplaats en garage gedeelte etc etc moet komen toch?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 16:21

Hannanas schreef:
Die olie doet wonderen! En met korte broek op een leren zadel, echt zo’n onsuccesvolle situatie _O-

Jullie schuur is echt mega, dat is de schuur waar de stallen en de overdekte poetsplaats en garage gedeelte etc etc moet komen toch?

Haha meestal is dat niet erg prettig nee :') Maar die westernzadels hebben van die heerlijke brede fenders, dus dan gaat 't wel :D

Daar komen de 5 stallen (4 van 3.5x4m. en 1 van 7x4m.), zadelkamer (7x5m.) en 2 poetsplaatsen in inderdaad :D Garage niet.. daar hebben we een andere schuur voor, die we ooit nog hopelijk gaan renoveren :P Nu durf ik m'n auto er niet in te zetten :') En de pick-up past niet, die is te hoog haha :=

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:20

xXutopiaXx schreef:
maylotje schreef:
Klopt helemaal past wel bij de rest en bij hem daarnaast gewoon erg lekker dus alleen maar goed :') :j super leuk dat mijn ingeving en trek in Burrito’s heeft kunnen helpen :')

Haha precies! :D :9 Trek in burrito's :')

Toverbal schreef:
Ach gossie arme King, het was ook niet normaal zo warm en als je dan al wat onder de leden hebt :knuffel: . Gelukkig zijn die van mij er goed door heen gekomen, maar heb mij ook flink zorgen gemaakt!

Arme Tamme, is hij opgeknapt van de behandeling?

Brego ook in de lappenmand, je hoort vaker dat beesten heftig reageren op Bravecto, ik gebruik voor mijn Groenendaeler een band van Sernesto, die werkt 8 maanden en mag ook nat worden.
Ik vind ze super.

Wauw wat een mooie nijntjes weer erbij! *\o/*

Die hamer!!! _/-\o_

Wow wat een ruimte in de schuur, onwijs!

Nou wat kun je je dan zorgen maken hè!! Pfff... blij dat die hitte weer voorbij is.. kou kunnen ze toch een stuk beter hebben!
Tamme is al wel wat opgeknapt, maar heb er laatst nog een arts bij gehad voor een second opinion, omdat ik het toch niet vertrouwde... maar hij zei dat ik me niet zo druk moest maken :')

Muga schreef:
Wat heerlijk die updates weer! Echt genieten, ik zou bijna ook konijntjes willen hebben hihi. Maar dan wel bij jou vandaan met zo'n mooi pakket en stamboom erbij haha.

Ik gebruik advantix voor m'n hond. Werkt hier super bij een langharige hond tegen zowel teken als vlooien...

Haha :D Zo leuk om te horen! :+: Hopelijk worden er in de toekomst nog veel meer konijntjes hier geboren, dus wie weet :P
Oh goeie tip ook! Thanks :D

Mer1980 schreef:
Wat Muga zegt het is genieten van al de updates, ik ga straks echt nog balen als je in het hier en nu zit :=

:D Haha, ik doe m'n best.. maar ik kom maar niet dichterbij 'nu', dus heb zomaar het idee dat dat nog wel even gaat duren _O-

JolisaJ schreef:

Gewoon een keertje komen knuffelen mag ook :P Haha :D
Nou hè!! Van doffe wintervacht, naar supershiny zomervacht in een maandje tijd _/-\o_
En inderdaad, ben echt supertrots op Dije! :+:

Deni11 schreef:

Dankjewel :D :+:
Even tellen hoor, want er zijn er wat weg nu natuurlijk en weer extra bij... van links naar rechts in de hokjes, dat telt makkelijk :') Choco, Cinna met Nibbit, Noga, Minty, Toff, Sal, Pepper, Fey, Burrito en Nacho :D 11 dus!! And still counting... konijntjes heb je nooit genoeg :') :+: <3

Princess_ schreef:

Jaa was wel echt heel fijn vertoeven daar!! :+:
Wat zonde dat je allergisch bent.. naar mijn weten bestaat er nog steeds geen anti-allergie konijn... -O-
Ik ben ook echt wel een beetje verliefd op 'm :D <3 Hij doet 't goed, ziet er goed uit en is zoooo lief :+:

Om in de mexicaanse sfeer the blijven. Een eventueel volgend konijnen duo sour cream noemen :') Quaqamole(hoe schijf je dat :+ ?) is wat lastiger roepen :j salsa gaat dan weer wel :j <<)
Nouja als je in de sfeer van eten wilt vlijven dr is genoeg :')

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:47

Vergeet Cees en Dila niet (Quesadilla) :D

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:51

Hilary schreef:
Vergeet Cees en Dila niet (Quesadilla) :D

Die is ook tof! :')

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 00:33

Fajita zou trouwens ook nog kunnen.

Ik zie mogelijkheden :j :') :') *\o/*

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:29

Quacamole ofzoiets kan je altijd nog roepnaam kwakie geven :o ;)
En Salsa Tequilia...

Maar leuke updates!!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 09:58

Hahahahaha leuke ideeën allemaal :') Ik begon met snoep, maar er zijn blijkbaar niet zo heel veel leuke snoepnamen haha.. een vriendin kwam ook al met cocktail namen, ook leuk!! <<)

Maar we hebben er weer een, een snoepje: Droppie... :+:

Afbeelding

Een blauw marter rammetje met mooie blauwe ogen met vuurgloed <3

Afbeelding

Een kusje van Brego heeft ie ook al in the pocket :D

Afbeelding

Het is echt een lieverd :+:

Afbeelding

Z'n eigenaresse kon fysiek niet meer voor hem zorgen en wij hadden al langer contact. Dus ik kende hem al en wilde hem heel graag in de toekomst eens als dekram gebruiken voor z'n mooie karakter, bouw en kleur. Dus toen de konijntjes beschikbaar kwamen hoefde ik niet lang na te denken :+: Hij komt uit een goed huisje, bij een goeie fokker vandaan en het is gewoon een scheetje <3

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:22

Wat een knapperds heb je erbij gekregen zeg !!

Mag ik een keer konijntjes komen knuffelen ??

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:36

Ohhh even zwaar off topic, maar wat heb jij een heerlijk vest aan Natasja :')

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:53

Maoam, haribo, katja, sweet and sour haha, dropveter, babbelaar, lollie, hopje, fireball, napoleon, bubbelicious,
Zomaar even mijn gedachten

En die trui ziet er erg knuffelbaar uit ja

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:22

Bleu, smurf, crispy m&m

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 15:13

nobillity schreef:
Wat een knapperds heb je erbij gekregen zeg !!

Mag ik een keer konijntjes komen knuffelen ??

Jaa dankjewel :+: Tuurlijk mag dat!! Je bent vaak zat in de buurt volgens mij :D

Renee1991 schreef:
Ohhh even zwaar off topic, maar wat heb jij een heerlijk vest aan Natasja :')

Hahaha :') Thanks!! Ik word er ook erg blij van haha, ik ben al niet klein (1.85m) en met deze trui aan lijk ik helemaal gigantisch, maar ik blijf mezelf aaien dan _O- Heerlijk ding! :+:

stoer schreef:
Maoam, haribo, katja, sweet and sour haha, dropveter, babbelaar, lollie, hopje, fireball, napoleon, bubbelicious,
Zomaar even mijn gedachten

En die trui ziet er erg knuffelbaar uit ja

Haha kijk! Daar zitten nog hele leuke opties tussen <<) Thanks :D
Jaa knuffelbaar is het goeie woord inderdaad haha :P

sporten schreef:
Bleu, smurf, crispy m&m

Smurf hebben wij gisteren toevallig ook besproken haha! :P Leuk :D +:)+

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:36

Ik lees al een tijdje mee maar wat is het ras van jou schattige konijntjes?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 21:01

We willen volgend jaar graag konijntjes en die van jou zijn zo leuk, maar je kon bijna niet nog verder weg wonen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 23:17

Alenthe05 schreef:
Ik lees al een tijdje mee maar wat is het ras van jou schattige konijntjes?

Hoi Alenthe! Het zijn NHD konijntjes. Niet allemaal zo volgens rasstandaard, maar da's een mooi fokdoel! :) Wegen in de regel niet meer dan 2kg, dus sommige die ik heb zijn wat te groot, maar nog steeds klein :P :+:

zonnebloem18 schreef:
We willen volgend jaar graag konijntjes en die van jou zijn zo leuk, maar je kon bijna niet nog verder weg wonen.

Haha ahhh lief :+: Assen toch? Mijn opa en oma woonden in Hooghalen. Opa zit nu in een verzorgingshuis in Assen, dus dan kan ik ze wel eens meenemen? :+: :P

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 23:22

Oh dat zou wel een ideale oplossing zijn. Ik ga het zeker in gedachten houden.