Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:Daar knapt de bak zeker van op. Ineens is ie ook als zodanig herkenbaar.
Jes schreef:Goed gedaan Marlies!
Ik heb hier 2 betonnen palen die ik uit de grond gehaald heb op de pallet gelegd, ook flink zwaar.
YvonneV schreef:Is het een idee om zout in de bak te strooien tegen het onkruid? Of spuiten met schoonmaakazijn
xXutopiaXx schreef:Leuk weer die plattegrond! Zo leuk om te zien hoe een goed idee nog beter wordt!
Je hebt flink hard gewerkt aan de bak zeg haha, ik had mooi die loonwerker nog een keer laten komenWat een werk!
pmarena schreef:Oh, wij hebben dus ook altijd zo'n soort palenrammer (maar dan de antieke versie) maar mijn vader noemde het altijd sleg
Handig ding wel in ieder geval.
Ziet er goed uit zeg je ontwerp!! Jeetje wat een werk aan die bak... kan je die paarden er niet gewoon lekker veel in laten (los) lopen om de plantjes tegen te houden? Dat werkt toch altijd het makkelijkst
Milan_lover schreef:Goed bezig!! Het begint echt al ergens op te lijken.
Wij hebben vorig jaar ook zo'n palen rammer gekocht, dat is echt ideaal en voor ons eigenlijk een must have. Die behoudt je paaltjes ook veel beter. Met zo'n hamer gaan paaltjes toch snel stuk.
DubbelDun schreef:Milan_lover schreef:Kwestie van een oud blik over de paal doenMet zo'n hamer gaan paaltjes toch snel stuk.
De bak ligt er weer mooi bij zo... is idd een kwestie van bijhouden (of geiten nemen)
YvonneV schreef:je hoeft de bak ook niet weer opnieuw te laten frezen. Een loonwerker kan hem ook met een weidesleep of manegevlakker doen.
er bestaan ook manegevlakkers die je achter de auto kan hangen die je ook achter een paard en later achter een trekker kan hangen.
https://link.marktplaats.nl/m769605155
Nummus schreef:Zo dan heb je echt eer van je werk inderdaad!
En ja het andere grijze vlak met de aqua streep was ook wat ik bedoelde.Maar die streep kon ik niet thuisbrengen. Wel heel gave plek om je openslaande deuren te hebben!
MarliesR schreef:xXutopiaXx schreef:Leuk weer die plattegrond! Zo leuk om te zien hoe een goed idee nog beter wordt!
Je hebt flink hard gewerkt aan de bak zeg haha, ik had mooi die loonwerker nog een keer laten komenWat een werk!
Wacht maar tot jij de sleutel hebt en bij jou het geld er ook met bakken tegelijkertijd uit gaat![]()
![]()
Plus dat ik het ook niet weer gefreesd wilde hebben nu, dan is het weer erg mul in het begin namelijk. Terwijl het nu bijna perfect is!
Rijsa schreef:Wauw wat een prachtig plek en wat maken jullie er wat moois van!![]()
Ik ga mee lezen en volgen.
Jes schreef:Wij hebben ook een put, wachten is nu op de pomp.
Voor nu sproei ik met kraanwater en een sectorsproeier voor de tuin, wat een geklooi, maar onze bak moet echt voctig blijven.