Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pol013 schreef:[ [url=m/Oq8u82.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo. Onze badkamer is ook zo goed als af.
Alles komt van x2o en tegelsinhuis.
Kosten ergens rond de 12.000/13.000 geloof ik. Dat is incl vloerverwarming en separaat toilet. We hebben de hele ruimte tot op het bot gestript vooraf. Incl uitgraven van de vloer. (Begane grond)
Sloopwerk, sleuven slijpen en verven hebben we zelf gedaan. De rest door een aannemer.
De oude badkamer was bijna 40 jaar oud. Dus was wel toe aan renovatie.
[ [url=m/7938cF.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ruimte is 280 bij 265.
En inderdaad mét een stopcontact in de spiegelkast. Vervolgens kocht ik een tandenborstel die een haf jaar/ een jaar zonder opladen kan. Maar goed
Sting schreef:Ook iets om rekening mee te houden; kan het toilet makkelijk verlegd qua riolering?
Wel een mooie grote ruimte! Dubbele wasbak zou ik zeker doen, dan een ruime inloopdouche (of met deur/gordijn, wat jullie prettig vinden).
Als ik zo een plattegrond moest noemen: Toilet meer richting bad (op de plek van de kachel), bad op dezelfde plek, inloopdouche vanaf bad-voeteneind naar voren met een muurtje (1-1.20m?) en dan direct links een lange dubbele wasbak. Evt kan je dan in de hoek daarnaast (op jouw plattegrond linksonder) een wasmand plaatsen, ook wel praktisch. Volgens mij zit dan alles erin.
Scum schreef:Sting schreef:Inderdaad! Al vind ik die wel een ramp met schoonmaken, al die buisjes....
Dat dus! Wij hebben gekozen voor een plaat radiator. Kon je in verschillende kleuren krijgen. En daar kun je dan apart van die handdoekrekjes bij krijgen.
Niello schreef:Van de week wezen kijken voor een nieuwe randloze toilet. Volgens de verkoper heb je bij deze toiletten wel kans dat er weleens waterdruppels over de rand komen. Dit ongeacht het merk. Wat zijn jullie ervaringen?
ElSea schreef:Niello schreef:Van de week wezen kijken voor een nieuwe randloze toilet. Volgens de verkoper heb je bij deze toiletten wel kans dat er weleens waterdruppels over de rand komen. Dit ongeacht het merk. Wat zijn jullie ervaringen?
Bij mij totaal niet het geval. Heb een Geberit.