niet te vergelijken ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bloempie186 schreef:Nou ben ik niet van het roze, maar eerder van het groen. Zou deze muur graag een groene tint geven, maar wat voor groen? Er is zoveel keuze!
Klein detail: Ik heb een lime groene koelkast van SMEG besteld en deze staat in dezelfde ruimte als de muur (de koelkast komt niet tegen de groene muur aan, maar staat in de donker grijs met witte keuken (op deze foto is dat links van waar ik de foto genomen heb)).
Ik hou van natuurtinten en zal ook houten meubels nemen en een grijze stoffen bank. Geef het geheel graag een natuurlijke/ rustige uitstraling. Wat denken jullie qua kleur voor deze muur?
BloemBloem schreef:Waxmeltsenzo, onze vloer komt niet bij de IKEA vandaan, is
niet te vergelijken ook
vonneke schreef:Rolluiken dat vind ik zo niks.
BloemBloem schreef:Onee, rolluiken komen er hier echt niet in, hoe praktisch ook
Shutters, echte houten shutters, daar gaat mijn hart sneller van kloppen![]()
kan niet wachten tot ze geplaatst kunnen worden
bloempie186 schreef:Thanks voor de tips die al gegeven zijn!
Hier nog wat meer foto's van de kamer. Het betreft de woonkamer inclusief keuken.
Hier nog wat foto's ter verduidelijking:
Tegenover de eerder geplaatste roze muur deze ramen:
[ [url=m/5M1ioN.jpg]Afbeelding[/url] ]
De keuken (met ons gezicht naar de keuken is de roze muur aan je rechterhand en de raampartij dus links). De lime groene koelkast komt aan de rechterkant tegen de muur te staan (Het betreft deze koelkast
http://www.inbouwmagazijn.nl/Smeg-FAB32LVEN1-60-cm-Koelkast-vrijstaand-Lime-groen-6250.html
in deze keuken:
[ [url=m/0FvKxo.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ramen zijn op het westen en er zitten als we met ons neus naar de roze muur staan ook nog 2 ramen aan de rechterkant (op het zuiden dus).
@Angelaa2: Van welke verffabrikant is Early Dew? Vind het inderdaad wel een mooie kleur, maar twijfel of ie niet wat te donker is.
Kentaro schreef:marjanB, doen jullie die luiken ook dicht als jullie thuis zijn??
Ik zou echt als de dood zijn als er ooit brand uit zou breken, ik mijn eigen huis niet meer uit kom....