Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Die vlinders zijn wel mooi ja, zie ze hier regelmatig.
Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel beestjes we hebben lopen, van alles van groot tot klein. Zo hebben we regelmatig reeën lopen, zit er iig 1 muskusrat hier, zie regelmatig fazanten maar idd ook hoornaars, groot aantal soorten vlinders etc etc.
Gypsy schreef:Ik lees je topic met veel plezier mee en nu heb ik wel een leuke vraag voor je. Ik heb echt tientallen gaten van mestkevers, wat kun jij vertellen over hun levenscyclus en hoe vertroetel ik ze het best? Ik wil natuurlijk over een paar jaar geen poep meer hoeven scheppen.
Solleke_Noah schreef:De Grote aardslak (of Tijgerslak)nog wel een leuk beest toch met die aftekeningen
Ir111 schreef:Solleke_Noah schreef:De Grote aardslak (of Tijgerslak)nog wel een leuk beest toch met die aftekeningen
Die hebben we hier ook. Een stuk of 8 a 10 denk ik. Er zit een setje bij dat altijd precies in elkaars spoor eh glijdt. Ze zijn best groot en in het schemer/donker lijkt het dan alsof er een slangetje voor de achterdeur ligt. Pas als ik goed kijk zie ik dat het er 2 achter elkaar aan zijn... Dikke schrik elke keer weer!![]()