netjes geworden zeg! Het is dus toch gelukt met de rails ophangen?! En zeker als je straks wat assesoires en planten hebt staan, maakt dat het helemaal af.
Wij hebben toen een zonne/terrasscherm en een screen (zo'n scherm strak tegen t raam aan) aangeschaft van het eerste belastinggeld dat we terugkregen via het huis, het jaar erna. We betalen bruto en ebben er voor gekozen 1x p.j. de teruggave te krijgen. Dat herinvesteren we vaak deels in iets voor het huis. Toen dus een scherm, later een tuinhuis, elk jaar het onderhoudscontract vd schilder etc. Dit jaar zullen het wel potten muurverf worden, we moeten echt witten
Kentaro
Geplaatst: 11-03-13 16:41
Wij krijgen inderdaad ook nog wat van de belasting terug, maar dat is het nadeel bij een nieuwbouw huis, je kunt het geld op zoveel plekken kwijt... We moeten de tuin ook nog doen. Wil daar niet mee wachten tot volgend jaar, want het is nu een vieze baggerbende Het zonnescherm is eigenlijk wel echt nodig. We zitten met veel raam op het zuiden. Je merkte nu al met die paar mooie dagen, dat de temperatuur snel op loopt. Nu is dat natuurlijk heerlijk, maar van de zomer houd ik de warmte liever buiten. Aan de ene kant zou ik liever een screen hebben. Deze laat je veel makkelijker naar beneden als je niet thuis bent. Het waait hier veel en dat vind ik met een zonnescherm toch minder prettig. Aan de andere kant vind ik een scherm weer fijner, want daar kun je ook heerlijk onder zitten. (als ik nou veel geld had, had ik het allebei genomen )
__PSM__
Geplaatst: 11-03-13 17:12
Pfoeh nu snap ik wel waarom de verkoper van ons huis daar geld voor wilde zien... Die dingen zijn echt duur...
Mootje ja zou ik ook nog kunnen doen,of op MP kan je dat ook doen,heb ik toen ,met me wasmachine ook gedaan.
Lautje @ ik had vorig jaar al zo de hal gedaan hihihi En is nu de bedoeling om het te gaan behangen
Time2Tri
Geplaatst: 11-03-13 20:28
Meld me ook weer eens ...ben op het moment erg druk met m,n werk . Ohne moos (geld)nichts loss zeggen ze hier in Dld . Lees hier wel geregeld mee , zie een heleboel mooie dingen voorbij komen .
@Sakkia ...balen van de inbraak , dat is ieders worst nightmare
Zo wat vordert iedereen met verbouwen! Ik post weinig want ik heb het erg druk. 1 weekje vrij en die moet optimaal benut worden! Beneden is alles gestuukt en een deel geverfd. Hebben jullie ervaring met stukwerk verven?een muur ga ik lichtgrijs doen, en de verkoper van de gamma adviseerde dit te voorstrijken. Dat heb ik met de andere muren ook niet gedaan.. Dus voel er weinig voor. Eigenwijs als ik ben ga ik het eerst zonder proberen haha
__PSM__
Geplaatst: 11-03-13 23:26
Noah, wij baalden dat we het niet gedaan hebben... Wij waren 4 lagen flexa verf verder voordat onze lichte kleur dekkend was... Wij hadden geen voorstrijk maar latex erop gesmeerd...
Vind het wel dapper hoor dat jullie allemaal zelf verven en behangen! Ik durf dat echt niet. Zijn daar veel te perfectionistisch voor en bang dat het niet super strak wordt. Zelfde als met de tuin, met snoeien enzo ik zou niet weten wat of wanneer te doen. Nu vind ik ook dat de tuin het gebied is van m'n vriendje aangezien hij tuinder is, maar die zegt dat het enige wat hij weet van een gewone tuin het nr van de hovenier is...
behangen, goed insmeren die muur en gaan, tis echt niet zo lastig als je denkt je moet alleen oppassen dat je muur niet net gestuct is (heel veel voorstrijk en heel dik insmeren die muur bij het behangen zelf. of heel poreus is, zelfde verhaal